تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815531452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات حجاب به قیمت گذاری واحد می رسند / گفت وگو با مدیرعامل برند ˝حجاب گستر˝


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب می گوید تعرفه تولیدات در این بخش بسیار کاذب است.
مازندمجلس :سرویس مد و لباس هنرآنلاین: اسدالله سلیمانی عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در کارگروه ساماندهی مد و لباس و مدیرعامل برند "حجاب گستر" درباره فعالیت های خود و همکارانشان در توسعه و ترویج استفاده از محصولات حجاب به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: نیاز جامعه به ویژه قشر بانوان به مقوله حجاب و در اختیار داشتن محصولات مرتبط با این مهم همواره پابرجاست اما متأسفانه برخی عوامل به احساس شدن جای خالی این کالای فرهنگی در اجتماع دامن می زند که یکی از آن ها گرانی محصولات از این دست است. 
سلیمانی تصریح کرد: به همراه اتاق فکری در کارگروه ساماندهی مد و لباس در قالب انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب به این نتیجه رسیده ایم که می شود با حفظ کیفیت طراحی و دوخت چادر قیمتی واحد به مبلغ 40 هزار تومان برای این محصول در نظر گرفت و آن را به مشتریانی که بعضاً به دلیل گرانی از استفاده از آن امتناع می کنند عرضه کرد.
مدیرعامل برند "حجاب گستر" با اشاره به برخی مذاکرات انجام گرفته با نساجی شهرکرد درباره تهیه پارچه چادر مشکی برای این منظور اظهار داشت: هم اکنون پارچه چادر مشکی در ایران از کشور کُره تأمین می شود اما با جدیت درصدد هستیم که به منظور به کارگیری هر چه بهتر از کالای ایرانی با نساجی شهرکرد وارد مذاکره شده تا بخشی از ملزوماتمان را به کمک این عزیزان تأمین کنیم.
سلیمانی بر لزوم مهار قیمت های نامتعارف درباره محصولات حجاب تأکید و تصریح کرد: تعرفه تولیدات در این بخش بسیار کاذب است و طی جلسات متعدد به یک قیمت گذاری واحد برای بخش چادر دست یافته ایم.
او افزود: شاید در چنین شرایطی و نظر به قیمت های پایین مانتو و محصولاتی از این دست بسیاری ...
[ مشاهده متن کامل خبر محصولات حجاب به قیمت گذاری واحد می رسند / گفت وگو با مدیرعامل برند ˝حجاب گستر˝ در پایگاه خبری مجلس مازندران ]


چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن