تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798462981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از ۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رونمایی از ۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس
رونمایی از ۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از رونمایی ۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، یدالله دل‌آرام در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های این ستاد را برای برگزاری هرچه بهتر سی‌وششمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان،  شرح داد و گفت: ۳۱ شهریورماه در اولین روز از این هفته تحت‌عنوان روز اقتدار نیروهای مسلح نام‌گذاری شده که طی آن رژه نیروهای مسلح به‌منظور نمایش توانمندی و نوآوری صنعت علمی و دفاعی نیروهای مسلح به میزبانی لشکر ۸۴ لرستان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: دومین روز این هفته تحت‌عنوان روز شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان نام‌گذاری شده که طی آن هر یک از ادارات  از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خود در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم و خانواده‌های این عزیزان تجلیل به‌عمل می‌آورد.
 
دل‌آرام افزود: در این روز که با روز پنج‌شنبه یکم مهر مصادف شده، با محوریت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین همکاری شهرداری، مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد و به تبع آن گلزار شهدای سراسر استان انجام  و همچنین با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی استان مراسم تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و دفاع از حرم، با استفاده از سخنرانان ویژه‌ای که سارمان تبلیغات از آن‌ها دعوت به‌عمل خواهد آورد، برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر و پاسداشت از سربازان و رزمندگان لرستانی، اظهار کرد: این مراسم با محوریت نیروهای مسلح استان و به صورت برگزاری مراسم در اماکن نظامی برگزار می‌شود.
 
وی  ادامه داد: سومین روز این هفته تحت‌‎عنوان معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت نامگذاری شده، که در این روز با محوریت ستاد هماهنگ کننده نمازجمعه استان بر حضور پرشور در نمازجمعه و صیانت از حریم خانواده با ترویج سبک زندگی دینی تأکید شده است و همچنین به جهت توجه به سلامت روحی و جسمی خانواده‌ها، اداره‌کل ورزش و جوانان استان همایش ورزش همگانی را برگزار می‌کند.
 
دل‌آرام با اشاره به مصادف شدن چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با مراسم بازگشایی مدارس، مراکز حوزوی و دانشگاهی، ادامه داد: پرداختن به نقش جوانان در عرصه دانش‌پژوهی و فن‌آوری، توجه به هنر و هنرمندان دفاع مقدس کشور و روحانیت در تعمیق، ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس با محوریت اداره‌کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و همچنین دعوت از پیشکسوتان نیروهای مسلح استان جهت انجام سخنرانی در زمان آغاز سال تحصیلی جدید ازجمله برنامه‌های این روز است.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان ادامه داد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس بر تبیین نقش و تأثیر اقتصاد مقاومتی با نگاه پشتیبانی مردمی و اصناف در کم اثر کردن تحریم‌ها و تهدیدات دشمن و توجه به پدافند غیرعامل با محوریت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت تأکید شده که در همین راستا و به جهت ارتباط دادن اقتصاد مقاومتی با روحیات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه رزمندگان و مردم همیشه در صحنه استان نشست تلویزیونی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در روز دوشنبه، پنجم مهرماه، که هم‌زمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس که تحت‌عنوان پیشکسوتان، رزمندگان و عزت‌مداران نامگذاری شده، بر تبیین حماسه عملیات ثامن‌الائمه و بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان و تکریم از رزمندگان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس تأکید شده که در این راستا با دعوت از سخنران پیشکسوت دوران دفاع مقدس و برگزاری مراسمی با همکاری نیروهای مسلح استان و مشارکت پیشکسوتان و رزمندگان لرستانی با محوریت سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، مراسمی برگزار می‌شود.
 
دل‌آرام بیان کرد: در برنامه‌های هفتمین روز از هفته دفاع مقدس بر تبیین نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رهبری، وحدت ملی و ادیان و مذاهب، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی به‌عنوان نهضت مقاومت و مقابله با صهیونیسم بین‌الملل و گروه‌های تکفیری تأکید شده است که در این روز با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و نیروهای مسلح استان و ائمه جماعات استان، مراسمی برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: چهارشنبه، هفتم مهرماه، در روز پایانی هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت و نکوداشت شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، نامجوی، کلاهدوز و جهان‌آرا برگزار شده و  همچنین از ۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که توسط نویسندگان لرستانی نوشته شده‌اند رونمایی می‌شود. 
 
 


منبع: ایسنا


95/6/15 - 17:45 - 2016-9-5 17:45:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن