تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه یابی مستند هنرمند کرمانشاهی به جشنواره ملی فیلم کوتاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: راه یابی مستند هنرمند کرمانشاهی به جشنواره ملی فیلم کوتاه ورزش رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه ورزش اواخر شهریورماه امسال با حضور هنرمندان سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور ساعت 14:23

خبرگزاری پانا+خبرنگار علی حیدری

کامران رضایی رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه ورزش در گفت و گو با خبرنگار پانا از کرمانشاه، گفت: اثر هنرمند کرمانشاهی توانست مجوز شرکت در بخش مسابقه ای جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور هنرمندان سراسر کشور اواخر شهریورماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می شود، ابراز کرد: مستند (من و بایسکل) به کارگردانی لطیف فتاحی اثر راه یافته به این جشنواره است.

به گفته رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه، این مستند به تهیه کنندگی انجمن سینمای استان تولید شده و روایتگر زندگی پیرمرد ۸۰ ساله ای است که با وجود داشتن سن بالا ورزش دوچرخه سواری را انجام می دهد.

رضایی تصریح کرد: هنرمندان کرمانشاهی تاکنون توانسته اند در عرصه های ملی و بین المللی و جشنواره های مختلف رتبه های برتری را کسب کنند و در این راستا استان کرمانشاه دارای ظرفیت بسیار خوبی است.

این مقام مسئول با تأکید بر حمایت های انجمن سینمای جوان از هنرمندان کرمانشاهی، گفت: این انجمن تمام تلاش خود را برای کمک به مطرح شدن هنرمندان استان به کار می گیرد.

وی اضافه کرد: لطیف فتاحی از جمله مدرسان وکارگردانان برجسته استان است که تاکنون توانسته در جشنواره های مختلف مانند جشنواره رشد و فیلم کوتاه تهران رتبه های برتری را کسب کند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه با بیان اینکه مستند (من و بایسکل) همچنین رازهای سلامتی پیرمرد ۸۰ ساله را به خوبی بازگو می کند افزود: این مستند برجستگی های نگاه هنرمند کرمانشاهی را به نمایش می گذارد.    خبرنگار:/علی حیدری/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن