تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای۴۰ هزار جهیزیه به خانواده‌های نیازمند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اهدای۴۰ هزار جهیزیه به خانواده‌های نیازمند
مسئول بسیج جامعه زنان در تشریح برنامه‌های این سازمان در «هفته ازدواج» گفت: اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند و طرح ازدواج آسان در این هفته برگزار می‌شود.
مهر: مینو اصلانی با اشاره به سالروز پیوند امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج افزود: به مناسبت هفته ازدواج برنامه های ویژه‌ای از سوی بسیج جامعه زنان انجام می‌شود که مهمترین آنها طرح «پیوند آسمانی» است.

وی ادامه داد: در این طرح تلاش داریم با همکاری مردم و خیرین، جهیزیه مورد نیاز برای افراد نیازمند در سراسر کشور را تهیه کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان اضافه کرد: در طرح پیوند آسمانی جهیزیه با مبلغ سه میلیون تومان با کمک خیرین تهیه می شود و بر اساس پیش بینی ها تا پایان سال ۹۵، حدود ۴۰ هزار جهزییه به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

اصلانی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار جهیزیه به خانواده های نیازمند ارائه شده و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده، تا پایان سال حتی از رقم ۴۰ هزار جهیزیه فراتر برویم.

وی گفت: در هفته ازدواج تعدادی از جهیزیه های آماده شده به خانواده های نیازمند و دختران دم بخت واگذار می شود و بر اساس نیاز استان ها این جهیزیه در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان «طرح ازدواج آسان» را از دیگر برنامه های این سازمان در هفته ازدواج دانست و افزود: در طرح ازدواج آسان به دنبال گفتمان سازی برای ازدواج آسان و به هنگام هستیم همچنین موضوع همسان گزینی در قالب هم کفو بودن در این هفته پیگیری می شود.

اصلانی ادامه داد:این برنامه ها در هفته ازدواج در سطح کشور و در پایگاه های مقاومت اجرا می شود و امیدواریم با اجرای این برنامه ها به گفتمان سازی ازدواج آسان و تسهیل ازدواج در میان جوانان کمک شود.

هفته ازدواج از شنبه ۱۳ شهریورماه آغاز و تا جمعه ۱۹ شهریور ادامه دارد.




تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن