تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواستار حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین در این دانشگاه شد.


دکتر حسین کریم گفت: در بعد بین‌المللی پروژه‌هایی در دست اجرا است که باعث می‌شود دانشگاه علوم پزشکی در قفس استان، منطقه و حتی کشور نماند و رویکرد بین‌المللی داشته باشد.
کریم از جدی گرفتن بحث دانشگاه‌ نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز خبر داد و اظهار کرد: کشورهایی که جهش داشتند به سمت چنین دانشگاه‌هایی پیش رفتند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های ارتقاء کیفیت و نظارت و کنترل را در دست اجرا داریم که در این بخش نیز " اتاق مانیتورینگ" در معاونت بهداشتی راه‌اندازی شد و امیدواریم امسال و سال آینده نیز تعداد دیگری از این اتاق‌های مانیتورینگ به بهره‌برداری برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تمام امور دانشگاه و پروژه‌ها بر اساس برنامه عملیاتی پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه‌ عملیاتی، نقشه راه در ابتدا و انتهای سال برای همه بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشخص است.
کریم همچنین از اجرای طرح پرونده سلامت الکترونیک در کرمانشاه نیز یاد کرد و گفت: پرونده سلامت الکترونیک به زودی یک برند کرمانشاه خواهد شد و در کنار آن برنامه‌های پزشکی از راه دور را دنبال می‌کنیم.
وی در ادامه به خواسته‌های دانشگاه علوم پزشکی استان از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین از مهمترین خواسته‌های ما است و نیاز جدی به راه‌اندازی آن داریم.




۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن