تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815142090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب اثر معلمان خوزستانی به عنوان آثار برگزیده کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انتخاب اثر معلمان خوزستانی به عنوان آثار برگزیده کشوری
4 اثر ارایه شده توسط معلمان خوزستانی در مرحله کشوری هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد به عنوان آثار برگزیده و 13 اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حرج چلداوی ،معاون پژوهش ، نیروی انسانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهار اثر ارایه شده توسط معلمان خوزستانی در مرحله کشوری هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد به عنوان آثار برگزیده و 13 اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.

حرج چلداوی افزود:  از بین 81 اثر منتخب کشوری 17 تولید محتوای الکترونیکی متعلق به استان خوزستان  است. خوزستان با 1500 اثر ثبت شده در مرحله استانی و 40 اثر راه یافته به مرحله کشوری دارای 13 اثر شایسته تقدیر و چهار اثر برگزیده، با کسب سه رتبه اول و یک رتبه سوم جزو استان های برتر کشور شد.

چلداوی اظهار کرد: آثار مربوط به شمس قنبر زاده و محمد باقر بهرامی ، امیر قاسمی راد، محمد نیک افروز به عنوان رتبه های اول در بین 81 اثر برگزیده نهایی و اثر تولید شده توسط خانم راضیه روزبه به عنوان رتبه سوم برگزیده کشوری معرفی شدند که به رسم یادبود لوح زرین جشنواره و جوایز نقدی به آنان اهدا شد.

 وی مهترین هدف برگزاری این جشنواره را  توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های الکترونیکی یادگیری دانست و گفت : تولید مواد و رسانه‌های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و استفاده از آنها در فرآیند تدریس، زمینه‌سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی مواد و منابع متنوع یادگیری، توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری، مراکز و منابع متنوع یادگیری و ایجاد بانک اطلاعاتی محتوای تولید شده در استان‌ها از  مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

گفتنی است ، مراسم اختتامیه هفتمین «جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد» ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجومعلمان با تجلیل از ۸۱ اثر برگزیده در در محل مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد.




۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن