تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی:مخفی کاری کی روش ترفند خوبی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرکی:مخفی کاری کی روش ترفند خوبی است
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما بسته شده و فعلا هیچ قصدی برای تغییرات نداریم.
به گزارش نامه نیوز ، حسین فرکی در رابطه با شرایط تیمش در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خود را هر روز در یکی، دو نوبت پیگیری می کنیم. خودمان را برای شروع دوباره لیگ آماده می کنیم تا انشاالله نتایج بهتری از چهار هفته اول بگیریم. روز چهارشنبه با پرسپولیس دیدار دوستانه ای را برگزار خواهیم کرد و همچنین هفته آینده با تیم بادران یک بازی دوستانه انجام می دهیم و در نهایت در هفته پنجم با فولاد خوزستان رو به رو خواهیم شد. خدا را شکر از شرایط بازیکنان سایپا راضی هستم.

وی درباره اینکه تعطیلات لیگ چه تاثیری در روند تیم ها خواهد داشت عنوان کرد: دیگر باید به این شرایط عادت کنیم. سال بعد هم دقیقا چنین وضعیتی وجود داشت و هرکسی هم که اعتراض کرد به جایی نرسید. مربیان به این وضعیت عادت کردند. دوباره بعد از اینکه سه بازی انجام می دهیم بیش از 20 روز لیگ تعطیل خواهد شد. دائما باید به این شرایط دچار شویم که بازیکنان را چند روزی در شرایط بدنسازی قرار دهیم و بعد از آن آنها را به شرایط مسابقه برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که در یک هفته باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات قصد جذب بازیکنی را دارد یا خیر خاطرنشان کرد: تیم ما بسته شده و فعلا هیچ قصدی برای تغییرات نداریم. نه بازیکنی را جذب می کنیم و نه قرار است کسی از لیست ما خارج شود.

فرکی درباره رویارویی تیمش با فولاد خوزستان و نعیم سعداوی که چند سال قبل به عنوان دستیار او فعالیت می کرد گفت: با وجود اینکه فولاد بعد از هفته چهارم در انتهای جدول قرار گرفته، کارمان اصلا مقابل این تیم ساده نیست. نباید به شرایط فعلی آنها نگاه کنیم. به هر حال من مدتی در خدمت سعداوی در فولاد بودم و می دانم که مربی خوبی است. فولاد هم از بازیکنان خوبی بهره می برد و نباید آنها را دست کم بگیریم. شاید آنها نیز فرصت کافی برای آماده سازی خود نداشتند. ما هم به عنوان میهمان در این بازی دنبال کسب نتیجه ای خوب هستیم. تا تیم ما می خواهد شکل متاسفانه همه چیز به هم می خورد. الان برنامه لیگ جلوی من است و کاسه چه کنم، چه کنم دستمان گرفتیم. باید این وضعیت را مدیریت کنیم تا بازیکنان مصدوم نشوند. اگر استراحت ندهیم، یک مشکل داریم و اگر استراحت بدهیم، یک مشکل دیگر است.

وی درباره هدف سایپا در لیگ امسال بیان داشت:کسب سهمیه یک انگیزه برای تعدادی از تیمهای لیگ برتر است و ما هم آن را دنبال می کنیم. در آخر هر تیمی بیشتر تلاش کند، می تواند به این مهم دست پیدا کند. اینکه چقدر موفق باشیم را نمی دانم اما تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد.

سرمربی سایپا درباره حضور مهدی ترابی در لیست نهایی تیم ملی اظهار داشت: مهدی ترابی را به عنوان تنها نماینده سایپا در تیم ملی داریم. البته طبق سوابق قبلی پیش بینی می شد که او در لیست نهایی باشد و امیدوارم که او بتواند عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشد.

فرکی درباره شرایط تیم ملی در آستانه آغاز مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: مدت هاست که از تیم ملی بی خبر هستیم چون اردویی تشکیل نشده بود و حالا هم که بازیکنان در اردو هستیم اطلاعات خاصی از شرایط ملی پوشان به بیرون درز پیدا نکرده است. به نظر می رسد سیاست کادر فنی این طور است که قبل از بازی اول اطلاعات خاصی را رسانه ای نکند. انشاالله تیم ملی در دو بازی پیش رو موفق باشد و در نهایت آرزوی ماست که به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بحث مخفی کاری در تیم ملی طبیعی است گفت: این موضوع هیچ اشکالی ندارد و خیلی از مربیان در تمام دنیا از این ترفندها استفاده می کنند. هیچ ایرادی به این موضوع وارد نیست. اینکه حریفان نتوانند به اطلاعات تیم ملی ایران دست پیدا کنند اتفاق خوبی است و البته این موضوع فقط در یکی، دو بازی اول صدق می کند و بعد از آن با توجه به نمایش تیم ملی بقیه می توانند شناخت کافی را از ایران پیدا کنند.

مربی سابق تیم ملی درباره اینکه شناختی از قطر دارد یا خیر گفت: قطر همواره سطح فوتبالش مشخص بوده و جزو تیم های درجه دو آسیاست. گاهی اوقات قطر خوب نشان داده اما در اکثر مواقع آنها خیلی سطح بالا نیستند. به نظرم در شرایط فعلی قطر نسبت به گذشته نه تنها قوی تر نیست بلکه ضعیف تر هم است. اگر خودمان باشیم می توانیم به راحتی از سد این حریف بگذریم.

فرکی درباره تغییر برند البسه تیم ملی و همچنین امکاناتی که اخیرا در اختیار شاگردان کی روش قرار داده شده بیان داشت: از زمانی که تاج در فدراسیون فعالیت می کند شرایط بهتری به وجود آمده است. همه ما دوست داریم آرامشی فوتبال را در بر بگیرد که بین مربیان و بازیکنان تعامل خوبی باشد. موفقیت تیم ملی باعث افتخار تمام باشگاه هاست.

وی درباره بحث هایی که پیرامون خداحافظی جواد نکونام و همچنین دیدار ستارگان ایران و لالیگا به وجود آمد اظهار داشت: معمولا برای بازیکنان بزرگ بازی خداحافظی از سوی فدراسیون فوتبال برگزار می شود اما در سال های اخیر هیچ وقت این اتفاق برای بازیکنان ایرانی رخ نداده است. اتفاقات ناخوشایند فعلی بعد از برگزاری این دیدار به نوعی خودزنی است. این ماجرا نباید به این شکل پیش می رفت. باید ابتدا متولی برگزاری چنین بازیهایی مشخص شود و پشت پرده آن چیزی وجود نداشته باشد. وقتی کار سخت می شود که حس کنیم حسن نیتی پشت این ماجرا نیست.

وی در پایان افزود: اتفاقاتی که اخیرا بین هنرمندان و فوتبالیست ها به وجود آمده برای هیچ گروهی خوب نیست. هم ورزشکاران و هم هنرمندان برای خودشان قابل احترام هستند و جایگاه خوبی در جامعه دارند. همان طور که گفتم اختلافات اخیر به نوعی خودزنی است و ما با دست خودمان وجهه خودمان را زیر سوال می بریم.



منبع: کاپ


۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن