تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم مشارکت همه نهاد ها در تولید فیلم با محوریت شهدای منا


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه هنر: تولید فیلم درباره شهدای منا تنها به عهده سینما و تلویزیون نیست، بلکه تمامی نهادها باید در این حوزه مشارکت کنند.
رضا توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)  درباره اهمیت موضوعاتی چون فاجعه منا در سینما چنین اظهار نظر کرد: از فاجعه منا نزدیک به یک سال می گذرد. طی این مدت نیز خانواده های بسیاری از این مصیب عظیم رنج کشید ه اند؛ البته درد این مصیبت تنها به خانواده شهدا مختص نمی شود، بلکه تمام مردم ایران، عزادار چنین غمی هستند.
وی افزود: به هر حال این فاجعه رخ داده، اما باید دید که در مقابل آن چه کاری می توان انجام داد. به نظرم عکس العمل سیاسی و مردمی در این مورد، صورت گرفته است، اما در حوره فرهنگ و هنر آن انتظاری که می رفت برآورده نشده، چون با توجه به اهمیت موضوع، این انتظار وجود داشت که جامعه هنری در این زمینه حداقل چند تله فیلم جلوی دوربین ببرد؛ اتفاقی که رخ نداد.
این بازیگر ادامه داد: به نظر من دلیل کم کاری موجود در این زمینه آن نیست که هنرمندان یا مسئولان در این باره دغدغه لازم را ندارند، بلکه به این خاطر است که بودجه لازم برای ساخت فیلم در این حوزه وجود ندارد تا بتوان در این عرصه فیلمی تولید کرد که به صورت مستقیم روایتگر فاجعه منا باشد. البته برای رهایی از این کمبود می توان به حاشیه های این اتفاق توجه کرد. برای مثال روایت زندگی یکی از شخصیت های مهمی که در این فاجعه به شهادت رسیده ، اتفاق بسیار تاثیرگذاری است.
در این بخش از گفت و گو خبرنگار ایکنا متذکر شد که فیلمی با محوریت محسن حاجی حسنی، قاری ممتاز و بین المللی کشورمان که در فاجعه منا به شهادت رسید ساخته شده که به زودی روی پرده می رود، اما این فیلم به تنهایی نمی تواند جوابگوی عمق این فاجعه باشد.
توکلی با تایید مطلب فوق گفت: ...
[ مشاهده متن کامل خبر لزوم مشارکت همه نهاد ها در تولید فیلم با محوریت شهدای منا در خبرگزاریقرآنی ایران ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن