تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815254636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت جهادکشاورزی و شرکت آب بر آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس اداره محیط زیست شهر تهران درباره آبیاری برخی مزارع جنوب تهران با فاضلاب گفت: شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری و همچنین جهاد کشاورزی باید بر این مسئله نظارت و مدیریت داشته باشند .
محمدحسین بازگیر در گفت وگو با ایسنا، گفت: کار اساسی در زمینه آبیاری مزارع با فاضلاب این است که ابتدا فاضلاب را رفع آلودگی کرده و سپس مزارع را آبیاری کنیم.
وی ادامه داد: باید انهار عمومی و فاضلاب را از انهار کشاورزی جدا کرده و این امر مربوط به شهرداری ها، دهیاری ها و جهاد کشاورزی می شود.
بازگیر بیان کرد: هر زمین کشاورزی الگوی کشت و الگوی آبیاری منحصر به خود را دارد و باید نوع کشت در هر زمین کشاورزی مشخص شود؛ ممکن است در برخی موارد ورود فاضلاب به زمین کشاورزی اجتناب ناپذیر باشد پس باید نوع زمین و کشت آن معلوم شود تا بتوان آن را مدیریت کرد.
وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی باید با مزارعی که با فاضلاب آبیاری می شوند برخورد داشته باشد و این زمین ها را امحا کند اگر چنانچه محصول از مزرعه بیرون آمد و وارد بازار فروش شد، وزارت بهداشت باید جلوی توزیع این محصولات را بگیرد؛ همچنین ما با شورای شهر، شهرداری، سازمان آب و فاضلاب، و فرمانداری جلساتی را در این خصوص برگزار کرده ایم و بازدیدهای میدانی داشته ایم.
[ مشاهده متن کامل خبر نظارت جهادکشاورزی و شرکت آب بر آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن