تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان عملیات روسیه از همدان خبر خوبیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پایان عملیات روسیه از همدان خبر خوبیست
عرب نیوز در یادداشتی ضمن تحلیل استفاده روس ها از پایگاهی هوایی در ایران و سپس خروج آنها از این کشور پایان استفاده روس ها از پایگاه ایرانی را تحولی مثبت خواند.
آفتاب‌‌نیوز : پایگاه عرب نیوز که دارای مواضع و دیدگاه های نزدیک به خاندان آل سعود است، در یادداشتی به قلم عبدالرحمان الراشد، ضمن اشاره به عملیات جنگنده های روسیه از پایگاه نوژه در همدان، نوشت: «اگر ثابت شود که روسیه به استفاده از این پایگاه پایان داده، این یک تحول مثبت آشکار خواهد بود. اما اگر تصاویر نشان دهند که نیروهای نظامی بیشتری از روسیه در ایران حضور دارند، موضوع ممکن است موضوع خطرناک تر از آن چیزی باشد که ما فکرش را می کنیم.»


نویسنده یادداشت ضمن طرح این ادعا که سیاست های منفی اوباما باعث شده تا اعراب بلوکی را برای نزدیکی به مسکو تشکیل دهند، تصریح کرد: «اگر مسکو به متحد نظامی ایران بدل شود، بلوک اعراب از سطح بهبود روابط با روسیه کاسته و در محاسبات و روابط خود با روسیه تجدید نظر کنند.»
نویسنده مطلب در فراز دیگری تصریح کرد، فرمول سیاسی موجود ساده است: «آنان که به ایران نزدیک می شوند، از اعراب دور می شوند.»


به گزارش فارس، روس ها برای مدت محدود و با توافق با جمهوری اسلامی ایران، از پایگاه شهید نوژه همدان جهت انجام عملیات هوایی علیه تروریست های سوریه استفاده کردند. علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ضمن راهبردی خواندن روابط ایران و روسیه، تصریح کرده که در صورت لزوم ممکن است این همکاری تکرار شود.




۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن