تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایدن با اشاره به موضوع گولن:هیچ رئیس جمهوری در آمریکا اختیار قانونی برای استرداد ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید،معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با نخست وزیر ترکیه با اشاره به درخواست این کشور برای استرداد فتح الله گولن گفت:هیچ رئیس جمهوری در آمریکا اختیار قانونی برای استرداد ندارد. 
 جو بایدن در دیدار با بینعالی ییلدریم با اشاره به سفر های قبلی خود به ترکیه گفت: من بارها به عنوان سناتور،رئیس کمیته روابط خارجی و معاون رئیس جمهور به ترکیه آمده ام اما از اینکه امروز درپی وقوع کودتایی غیرقابل دفاع ،که هدفش سقوط دموکراسی ترکیه بود، به این کشور آمده ام اندوهگین هستم.
معاون رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت:تلاش برای ترور رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه نیز بخشی از این کودتا بود که بسیاری افراد در سراسر جهان به آن توجه نکردند. این حمله ای پلید به ترکیه و نهادهای دموکراتیک آن بود.
وی خطاب به نخست وزیر ترکیه گفت: رئیس جمهور اوباما از من خواست به ترکیه بیایم تا برای جهان اهمیت بسیار زیاد روابط ما به عنوان متحد ،شریک و دوست را یادآور شوم.
بایدن افزود: به عنوان متحد و دوستی طولات مدت مردم ترکیه امروز اینجا هستم تا بی تردید ادامه حمایت های بی دریغ ایالات متحده آمریکا را از ترکیه درپی تلاش برای کودتا در ماه گذشته اعلام کنم.
معاون رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: همانگونه که برای نخست وزیر نیز تأکید کردم، ما آماده فراهم کردن هر کمکی هستیم که دولت و مردم ترکیه به آن نیاز داشته باشند. همچنان که آنها به حرکت رو به جلو، تحکیم و تقویت دموکراسی ادامه می دهند.
وی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا بلافاصله رخدادهای تأسف بار پانزدهم جولای ترکیه را ...
[ مشاهده متن کامل خبر بایدن با اشاره به موضوع گولن:هیچ رئیس جمهوری در آمریکا اختیار قانونی برای استرداد ندارد در واحد مرکزی خبر ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن