تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده‌ای که برای پرسپولیس دردسر ساز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پرونده‌ای که برای پرسپولیس دردسر ساز شده است
شنیده می‌شود سرپرست باشگاه پرسپولیس به درخواست مدیربرنامه‌های مانوئل ژوزه برای تشکیل جلسه و گرفتن تخفیف از او پاسخ منفی داده است.
به گزارش نامه نیوز ، باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر چند پرونده مالی و شکایت در فیفا شده است، در جدی ترین آنها باید پاسخ‌گوی بدهی سنگینی باشد که به مانوئل ژوزه، سرمربی پیشین خود دارد.

قرارداد عجیب و قریب مانوئل ژوزه با رقم سنگینش که این روزها به چالش جدی باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است می‌تواند پای خیلی‌ از مسئولان پیشین و حال حاضر پرسپولیس را به میان بکشد.

علاوه بر محمد رویانیان که مدیرعامل وقت پرسپولیس و مسئول بستن این قرارداد بوده است، عده‌ای از پیشکسوتان باشگاه که در جلسه انتخاب سرمربی به ژوزه رأی دادند و مسئولان وقت وزارت ورزش و جوانان که به نوعی با سهل انگاری در این موضوع اجازه بستن این قرارداد را دادند به نوعی در مشکل این روزهای باشگاه پرسپولیس دخیل هستند.

در همین راستا شنیده می‌شود مدیرانی که بعد از رویانیان به پرسپولیس آمدند و مسئولان حقوقی این باشگاه در دوره‌های اخیر به نوعی سعی در سرپوش گذاشتن روی قضیه ژوزه داشتند و اسناد و مدارک مربوط به شکایت ژوزه از پرسپولیس را مخفی می‌کردند تا رسانه‌ای نشود و همین موضوع باعث طولانی‌تر شدن این موضوع و سخت تر شدنش برای پرسپولیس شود.

از طرفی ظاهراً مدیربرنامه‌های مانوئل ژوزه چندبار درخواست گذاشتن جلسه با طاهری را داشته که با گرفتن 20 تا 30 درصد از پول خود، از این شکایت صرف نظر کند که با مخالفت سرپرست باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

ظاهراً طاهری قصد نداشت در سکوت رسانه‌ای این موضوع را حل و فصل کند و سعی او در این بود که با رسانه‌ای شدن موضوع، به نوعی عملکرد همتایان پیشین خود را زیر سوال ببرد و مشکلات کنونی باشگاه را رسانه‌ای کند. این موضوع باعث شده تا پرسپولیس مجبور به پرداخت غرامتی سنگین به ژوزه شود.

به گزارش میزان، این در شرایطی است که مانوئل ژوزه در تاریخ 10 اسفند 1394 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اعلام کرده بود که می‌خواهد این پرونده حل شود اما طاهری با نماینده او دیدار نکرده است. ژوزه در آن گفت‌وگو تأکید داشت که می‌خواهد این موضوع مسالمت‌آمیز حل شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های آن روز این مربی توجه نداشتند تا الان مجبور به پرداخت بدهی 9 میلیاردی خود به ژوزه شوند.



منبع: میزان


۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن