تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815215329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال پایین آوردن جایگاه مسجد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره تجلیل از برترین های مساجد استان با تأکید بر اینکه مبادا خانه و فرزند بر خانه خدا مقدم شود، عنوان کرد: دشمنان خدا به این خانه های خدا چقدر طمع کردند تا جایگاه آن را پائین بیاورند تا مردم را دور کنند و به طریق مختلف دنبال این هدف هستند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، صبح امروز 31 مردادماه، هم زمان با فرارسیدن روز جهانی مسجد، در نخستین جشنواره تجلیل از برترین های مساجد چهارمحال و بختیاری که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار شد، گفت: امیداورم با حضور در این جلسات بتوانیم حق مساجد را ادا کنیم تا مساجد حیات خود را بیابند.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مساجد شأن والایی دارند، اظهار کرد: اگر شأن مسجد فقط همین باشد که بیت الله یعنی خانه خدا گفته شود، کافی است که بندگان خدا همه همّ وغمّشان آن باشد که در مسجد باشند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسجد در قرآن مورد توجه جدی قرار گرفته است، ادامه داد: برای نقش مسجد، وظیفه نمازگزاران و رعایت شئونات مختلف مسجد روایت های جدی و زیادی داریم.
وی با تأکید بر اینکه مبادا خانه و فرزند بر خانه خدا مقدم شود، که این جفاست و عبد خدا اینگونه نیست، عنوان کرد: دشمنان خدا به این خانه های خدا چقدر طمع کردند تا جایگاه آن را پائین بیاورند تا مردم را دور کنند و به طریق مختلف دنبال این هدف هستند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شیطان نیز بهانه هائی می تراشد تا ما را از نعمت ها و فضائل مسجد دور کند، تصریح کرد: شیطان وسوسه اش تمام وقت است، پس ما هم باید مراقبت مان تمام وقت باشد تا اسیر فریب های وی نشویم.
وی اظهار کرد: در جامعه ای که مسجد محور ارتباطات بندگان با خدا باشد و شبهات را برطرف کند انسان را وسوسه می کند تا از مسجد دور شود .
حجت الاسلام و المسلمین نکونام ساخت مسجد ضرار ...
[ مشاهده متن کامل خبر دشمن به دنبال پایین آوردن جایگاه مسجد است در خبرگزاری قرآنی ایران ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن