تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید مراقب توطئه های دشمنان در مساجد بود/حضور جوانان در مساجد پررنگ شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:مدیر حوزه های علمیه مازندران با بیان اینکه هیأت امنا و امامان جماعت باید مراقب توطئه های دشمنان در مساجد باشند، گفت: حضور بسیجیان و جوانان باید در مساجد پررنگ شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه های علمیه مازندران امروز (31 مرداد) در نخستین همایش تجلیل از برترین های مساجد مازندران گفت: اولین مسجد مازندران در سال 2047 هجری در ساری احداث شده است.
وی مسجد را کانون ذکر خداوند دانست و افزود: با ذکر خداوند در مساجد می توان کاخ سفید و کاخ های استکبار جهانی را نابود کرد.
مدیر حوزه های علمیه مازندران با اشاره به اینکه اگر آن فرمایشاتی که امام خمینی (رحمت الله علیه) می گفتند عملیاتی می شد، الان اسرائیل وجود نداشت، ادامه داد: ملت های مسلمان باید در برابر توطئه های دشمنان متحد شوند.
این مسئول با بیان اینکه هر مسجد که با نظام اسلامی و رهبری همراه باشد و مسجدی که در آن مرگ بر آمریکا به گوش برسد آن مسجد جانشین مسجد قبا است، خاطرنشان کرد: هیأت امنا و امامان جماعت باید مراقب توطئه های دشمنان در مساجد باشند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه دیوار مسجد اگر سفید نباشد اشکالی ندارد اما باید از پولی استفاده شود که خمس و سهم آن داده باشد، تصریح کرد: حضور بسیجیان و جوانان باید در مساجد پررنگ شود.
وی بر برگزاری نماز جماعت صبح در مساجد تاکید کرد و گفت: حضور همه شیعیان در نمازهای جماعت باید پررنگ و این مسئله باید در جامعه فرهنگ سازی شود.
مدیر حوزه های علمیه مازندران مسجدالحرام، مسجد الاقصی، مسجو کوفه و مسجدالنبی را جزو مساجد مهم و با فضیلت جهان اسلام دانست و گفت: امیدواریم خداوند توفیق خواندن نماز در این مساجد را نصیب همه مسلمانان جهان کند.

به گزارش شبستان ، در این مراسم برای نخستین بار از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد ...
[ مشاهده متن کامل خبر باید مراقب توطئه های دشمنان در مساجد بود/حضور جوانان در مساجد پررنگ شود در خبرگزاری شبستان ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن