تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805186798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاداش 172 میلیاردی پایان خدمت تعدادی از بازنشستگان فارس تا نیمه شهریور پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس از ابلاغ اعتبار 172 میلیارد و 200 میلیون ریالی برای پرداخت مطالبات پایان خدمت بازنشستگان استان خبر داد، مبلغی که هنوز به خزانه واریز نشده و احتمالاً ظرف چند روز آینده به خزانه فارس واریز می شود.

ساسان تاجگردون اظهار داشت: با اين رقم، مطالبات پاداش خدمت بازنشستگان سال هاي 92 و 93 و 38 درصد از بازنشستگان سال 94 پرداخت خواهد شد.
وي با بيان اين كه تعدادي از بازنشستگان سال هاي 92 و 93 هنوز پاداش پايان خدمت خود را دريافت نكرده اند افزود: همچنين هيچ يك از بازنشستگان سال 94 تاكنون پاداش پايان خدمت خود را دريافت نكرده اند كه تمامي اين مطالبات، رقمي بالغ بر 444 ميليارد ريال و مربوط به 1452 بازنشسته دستگاههاي دولتي مي باشد.
تاجگردون اضافه كرد: از رقم 444 ميليارد ريال مذكور، 303 ميليارد ريال آن مربوط به پاداش پايان خدمت است كه از اين مبلغ 172 ميليارد و 200 ميليون ريال ابلاغ شده است. همچنين از رقم كل مطالبات، 140 ميليارد ريال مربوط به مطالبه مرخصي ذخيره بازنشستگان است كه به دليل كمبود نقدينگي فعلاً امكان پرداخت اين مطالبات وجود ندارد و تمامي 172 ميليارد و 200 ميليون ريال ابلاغي صرف پرداخت مطالبات پاداش خدمت ميشود.
وي با بيان اين كه قطعاً دولت سازوكاري براي پرداخت مطالبات ذخيره مرخصي بازنشستگان در دستور كار خود قرار خواهد داد افزود: در قانون بودجه سال 95، رديف خاصي براي تامين مالي پاداش پايان خدمت بازنشستگان مربوط به سنوات 92 تا 94 پيشبيني شده كه البته در اين رديف اعتباري، رقمي براي مرخصي هاي ذخيره شده بازنشستگان در نظر گرفته نشده است.
تاجگردون يادآور شد: همچنين اين رقم مربوط به بازنشستگان امسال نيست و براي كاركنان دولت كه امسال بازنشسته مي شوند مبالغ ديگري مصوب مي شود.
وي بيان داشت: با اعتبار 172 ميليارد و 200 ميليون ريالي ابلاغ شده، طلب بازنشستگان مربوط به سال هاي 92 و 93 پرداخت و تسويه مي شود و با 38 درصد بازنشستگان سال 94 نيز بابت پاداش پايان خدمت تسويه حساب خواهد شد.
رئيس سازمان برنامه و بودجه فارس يادآور شد: مطالبات مرخصي ذخيره بازنشستگان گرچه جزو تكاليف قانوني دولت براي پرداخت نيست اما دولت به لحاظ آنكه پرداخت اين مبلغ به يك عرف تبديل شده، تلاش دارد اين مبلغ را نيز تامين اعتبار كند.
وي با اشاره به مشكلات كمبود نقدينگي در كشور گفت: بازنشستگان حرمت زيادي دارند و تلاش دولت پرداخت مطالبات اين قشر بعد از 30 سال كار است اما متاسفانه مشكلات كمبود نقدينگي، پرداخت اين مبالغ را با تاخير مواجه كرده است.
تاجگردون با ابراز اميدواري نسبت به آن كه اعتبار ابلاغ شده براي پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان هرچه سريع تر وارد خزانه استان شود، افزود: پيش بيني ما آن است كه تا نيمه اول شهريورماه، پاداش پايان خدمت به حساب بازنشستگان واريز شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ديركرد پرداخت مطالبات كه مربوط به يك تا سه سال قبل است و قطعاً واريز زمان بر آن از ارزش مادي مبلغ مي كاهد نيز محاسبه ميشود؟ گفت: متاسفانه اين ديركرد در پرداخت محاسبه نمي شود و هر مبلغي كه در سال هاي 92، 93 و 94 به بازنشستگان تعلق ميگرفته، همان مبلغ به حساب آنها واريز
مي شود.
وي خاطرنشان كرد: طي مكاتبات صورت گرفته، ليست مطالبات بازنشستگان تمامي دستگاه هاي اجرايي استان دريافت گرديده و تمامي روال قانوني براي پرداخت مطالبات طي شده و به محض وصول پول در خزانه، پاداش پايان خدمت بازنشستگان پرداخت خواهد شد. 46




یکشنبه 31 مرداد 1395 - 08:32:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن