تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکسته شدن انحصار خرید زغال از کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
شکسته شدن انحصار خرید زغال از کرمان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خریداران زغال از ذوب آهن تبدیل به خریداران متعدد شده و یکی از آن ها شرکت میدکو است که اعلام کرده هر چقدر کرمان تولید زغال داشته باشد، را خریداری خواهد کرد.
محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره اعتصاب کارکنان معدن همکار و هشونی در مقابل شرکت زغالسنگ کرمان اظهار کرد: یکی از دلایل این مسئله، عدم بازپرداخت مطالبات کارکنان از سوی شرکت است و شاید طی یک ماه گذشته چند نشست در این زمینه داشتیم و کمک کردیم شرکت بتواند مطالباتش و وام دریافت و پرداخت تعهدات را داشته باشد اما شرکت آن چه که باید وظیفه خود را انجام بدهد، عمل نکرده و ادعا کرده به دلیل عدم همکاری دیگران نمی تواند تعهداتش را انجام بدهد.
وی تصریح کرد: این شرکت باید مجموعه دارایی های غیرمولدش را که هزینه ایجاد می کند، تعیین تکلیف کند و نخستین مجموعه ای که باید تعیین تکلیف شود، معادن غیرفعال است. اخیرا با پیگیری هایی که انجام دادیم، مشخص شده شرکت به جای این که معادن غیرفعال را عملیاتی کند، قصد واگذاری معادنی که کار می کنند را دارد و بخشی از اعتراض کارکنان معادن نیز به همین مسئله هست و می گوییم شرکت باید اولویت واگذاری را با معادن غیرفعال بگذارد.
وی افزود: در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خریداران زغال از ذوب آهن تبدیل به خریداران متعدد شده و یکی از آن ها شرکت میدکو است که اعلام کرده هر چقدر کرمان تولید زغال داشته باشد، می خرد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر شرکت میدکو مواد اولیه موردنیاز خود را از طبس وارد می کند و اگر ظرفیت تولید شرکت زغالسنگ به سه تا 5 برابر افزایش یابد، ظرفیت مصرف وجود دارد و دلیلی ندارد محصولات به ذوب آهن فروخته شود که شش ماه یا یک سال یک بار پول ندهد و دچار مشکل شود.
وی اظهار کرد: انحصار در خرید را شکستیم و این در حالی است که از سویی معادن زغالسنگ استان غیرفعال بوده و از ...
[ مشاهده متن کامل خبر شکسته شدن انحصار خرید زغال از کرمان در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

شکسته شدن انحصار خرید زغال از کرمان






شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن