تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812877291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید وزیر کشور بر توسعه روستاها توسط کارگروه های تخصصی


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اردبیل: وزیر کشور از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست چالش توسعه روستایی را در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی پیگیری کنند.
عبدالرضا رحمانی فضلی پنجشنبه در همایش توسعه روستایی با محوریت اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با تاکید بر تشکیل کارگروه توسعه روستایی گفت: برای توسعه روستاها باید تغییراتی در شرایط موجود ایجاد شود و نگاه ها به موضوع، علمی، دقیق و سازمان یافته باشد.
وی افزود: ترویج باید مورد توجه مسئولان حوزه کشاورزی قرار بگیرد و نوآوری هایی که در فعالیت های روستایی مانند پرورش زنبور عسل وجود دارد باید گردآوری شده و ترویج یابد تا از این تجربه های جدید در سطوح مختلف بهره گرفته شود.
وزیر کشور با تاکید بر ضرورت توسعه روستاها اضافه کرد: بازگشت سرمایه روستاییان نیازمند دست کم یک سال زمان است و محصولات برای بازار داخل تولید می شود که ترویج کشت های منجر به کاهش زمان گردش سرمایه و تولید محصولات صادرات محور می تواند به توسعه روستاها کمک کند.
وی اضافه کرد: روستاییان بخش قابل توجهی از امکانات و منابع طبیعی را در اختیار دارند و نسبت به تولید ارزش افزوده و محصول اقدام می کنند که در کنار تامین امنیت غذایی منجر به اشتغال زایی می شود اما در صورت توجه نکردن به آنها شاهد مهاجرت خواهیم بود.
رحمانی فضلی گفت: مهاجرت روستاییان بیشتر به حاشیه شهرها و زندگی در شرایط نامناسب و در نهایت بروز آسیب های اجتماعی و تحمیل هزینه های اقتصادی و اجتماعی شده و به کرامت انسانی نیز آسیب می رساند که باید هزینه زیادی برای مقابله با آنها صرف شود. وی افزود: تهران بزرگترین محل تجمع ثروت کشور است و بالاترین آمار جرم، بزه و آسیب های اجتماعی ...
[ مشاهده متن کامل خبر تأکید وزیر کشور بر توسعه روستاها توسط کارگروه های تخصصی در روزنامه اطلاعات ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن