تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815284369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش های محلی ریشه در فرهنگ ملی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس هیئت های ورزشی بومی محلی دلیجان گفت: بازی های بومی محلی ریشه در فرهنگ و سنت دارد ولی متاسفانه در حال حاضر ورزش های کلاسیک و رایانه ای جایگزین این بازی ها شده است .
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، جلسه برنامه ریزی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت مسابقات بومی و محلی در فرمانداری شهرستان دلیجان برگزار گردید .
سیداکبر بهاری، رئیس هیئت های ورزشی بومی و محلی شهرستان دلیجان تصریح کرد: بازی های بومی محلی ریشه در فرهنگ و سنت دارد ولی متاسفانه در حال حاضر ورزش های کلاسیک و رایانه ای جایگزین این بازی ها شده است .
وی افزود: بازی های بومی محلی با شور و نشاط همراه بوده از این رو می بایست برای رشد و ارتقاء این بازی ها تلاش کرد .
رئیس هیئت های ورزشی بومی محلی دلیجان با اشاره به اینکه همه ساله به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت برنامه های ورزشی مختلفی برگزار می شود، گفت: امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه ها از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی تدارک دیده شده است .
بهاری با اشاره به آغاز مسابقات مختلف ورزشی بین ادارات شهرستان نیز، افزود: همزمان با هفته دولت با همکاری بین ادارات مختلف شهرستان ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی برگزار می شود .
رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستاندلیجان از پیش بینی برای برگزاری ۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره بازی های بومی محلی بانوان کارمند، مسابقات هفت سنگ، تیرانداز با تفنگ بادی، کشتی با شال، فوتسال، والیبال، مچ اندازی و اعزام مربی کشتی شهرستان به کلاس کنترل و ارزشیابی مربیان کشور از مهمترین برنامه ها است .
وی با اشاره به اینکه ورزش های محلی ریشه در آیین ها و فرهنگ ملی کهن یک منطقه دارند بیان کرد: احیای بازی های های بومی ...
[ مشاهده متن کامل خبر ورزش های محلی ریشه در فرهنگ ملی دارند در خبرگزاری بسیج ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن