تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814578317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازقهرمانی رستمی در المپیک تا قطعی شدن اعزام دووشوکار به رقابت های آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرمانشاه- ایرنا- ورزش کرمانشاه در هفته جاری (23 تا 29 مرداد) رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت که از مهمترین آن می توان به قهرمانی کیانوش رستمی در وزنه برداری المپیک و قطعی شدن اعزام دو ووشوکار استان به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین و مهمترین اتفاق ورزشی هفته کرمانشاه در ریودوژانیرو برزیل رقم خورد، جایی که رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان ضمن جابجا کردن رکورد جهان و المپیک، نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به گردن آویخت.
در این رقابت، کیانوش رستمی از ایران با رکورد 179 یک ضرب، 217 دوضرب و مجموع 396 کیلوگرم، مدال طلا را به گردن آویخت و قهرمان المپیک شد.
** افتتاح استخر سرپوشیده روانسر
استخر سرپوشیده وحدت روانسر با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه که کار ساخت آن از سال 90 با 238 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه آغاز شده بود؛ افتتاح شد.
این استخر یک هزار و 450 متری در کنار سراب روانسر احداث شده و آب مورد نیاز آن از طریق این سراب تامین می شود.
** درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور
رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه، از درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور با کسب دو مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی خبر داد و گفت: در بخش کانوی نوجوانان دنیا محمدی از کرمانشاه مقام اول را کسب کرد و در بخش کایاک رده سنی نوجوانان نیز مریم مرادی دیگر ورزشکار کرمانشاهی پس از ورزشکار مازندرانی عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.
محمد سهراب بیگ در خصوص بخش کایاک مردان نیز گفت: امیرمحمد فتاح پور قایقران ملی پوش کرمانشاهی مقام اول را کسب کرد و قایقرانان خوزستانی و شهرکردی نیز دوم و سوم شدند.
** تیم فوتبال خبرنگاران کرمانشاه مغلوب خبرنگاران گرمیان عراق شد
تیم های فوتبال خبرنگاران کرمانشاه و گرمیان عراق در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ...
[ مشاهده متن کامل خبر ازقهرمانی رستمی در المپیک تا قطعی شدن اعزام دووشوکار به رقابت های آسیایی در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن