تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپرده های بانکی به بازار مسکن وارد می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارشناسان مسکن معتقدند کاهش سود سپرده بانکی می تواند به رونق بازار مسکن کمک کند امادر شرایط رکودی افراد از سرمایه گذاری در این بخش سر باز می زنند.
به گزارش  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،  مسکن از مهمترین بخش های اقتصادی کشور محسوب می شود چراکه رونق و سود آوری در این حوزه ، توسعه صنایع وابسته به آن را به دنبال دارد و به رشد اقتصادی کشور کمک می کند؛طی چندسال گذشته که رکود در این بازار حاکم بوده سیاست های حمایتی مستقیم و غیرمسقیمی از سوی دولت در جهت بازگشت رونق به این بخش انجام گرفته است.
بر اساس این گزارش کاهش نرخ سود بانکی یکی از راهکارها برای حمایت از بخش تولید بود که می تواند اثر مثبتی نیز در بازار مسکن برجای بگذارد؛ برخی از کارشناسان مسکن بر این باورند که این امر می تواند همچون ریسمانی برای خروج بازار مسکن از چاه رکودی باشد اما به دلیل رکود حاکم بر بازار بسیاری از افراد از سرمایه گذاری در این بخش سر باز می زنند.
از آنجایی که بازار مسکن در شرایط بدی به سر می برد لذا باید برای خروج آن از حالت رکود تدابیری اندیشیده شود که یکی از این راهکارها، ورود سرمایه به این بازار است، به گفته برخی از کارشناسان کاهش نرخ سود بانکی، در مواردی این امکان را برای ورود سرمایه به بازار مسکن فراهم کرده است. 
بر پایه این گزارش نرخ بالای سود سپرده بانکی ،عاملی برای ترغیب مردم برای سرمایه گذاری در بانک ها شده بود اما در حال حاضر با کاهش این نرخ به 15 درصد این سوال به وجود می آید که خروج سرمایه از بانک ها و ورود آن به بازار تا چه اندازه به رونق بازار مسکن در این اوضاع و احوال کمک می کند؟
در همین خصوص منوچهر بهرویان کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: با کاهش نرخ سود سپرده مردم کمتر راغب به سرمایه گذاری در بانک ها می ...
[ مشاهده متن کامل خبر سپرده های بانکی به بازار مسکن وارد می شود؟ در باشگاه خبرنگاران ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن