تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۸ کشته و ز خمی در حملات تروریستها به حلب


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
۲۸ کشته و ز خمی در حملات تروریستها به حلب
۲۸ کشته و ز خمی در حملات تروریستها به حلب ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته و برجاماندن ۲۸ کشته و زخمی در حملات گروه های تروریستی به حلب از جمله اخبار و تحولات سوریه است.


به گزارش فرهنگ نیوز ، مرکز حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و اعلام کرد بیشتر این موارد در استان دمشق روی داده است.

این مرکز که مقر آن در پایگاه حمیمیم در نزدیکی لاذقیه واقع است اعلام کرد که تروریست های گروه موسوم به «جیش الاسلام» مناطق القابون، حوش دواره، النشابیه، دوما و جوبر را مورد حمله خمپاره ای قرار دادند. ضمن اینکه در حومه لاذقیه نیز تروریست های گروه موسوم به «احرارالشام» مواضع نیروهای ارتش سوریه در منطقه قلعه شلف را بمباران کردند.

مرکز حمیمیم همچنین از پیوستن ۱۱ منطقه جدید به آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و اعلام کرد تعداد مناطق ملحق به آتش بس در این کشور به ۴۲۱ منطقه افزایش یافت.

این مرکز در عین حال از رساندن دو تن کمک های انسانی شامل مواد غذایی به اهالی منطقه مرمریتا در حومه حمص و ۶ تن از این کمک ها به شهر حلب خبر داد. همچنین یک هواپیمای روس یازده تن کمک های غذایی را از طریق هوایی به شهر دیرالزور که تحت محاصره تروریست های داعش قرار دارد ارسال کرد.

بنا بر بیانیه مرکز حمیمیم تروریست های داعش و جبهه النصره روستای الحویز در حومه حلب و همچنین دو کارخانه، مرکز تجاری کاستلو و محلات الانصار و الزهره شهر حلب را بمباران کردند.

در استان دمشق نیز تروریست ها مناطق البحاریه، حوش نصری، و الخرسا را هدف حملات خود قرار دادند. همچنین پست نظامی در جنوب منطقه خربه غزاله واقع در استان درعا و پست بازرسی در شمال روستای زلاقیات در استان حماه از سوی تروریست ها مورد بمباران خمپاره ای قرار گرفت.

از سوی دیگر در حملات خمپاره ای تروریست ها به محله صلاح الدین حلب ۱۰ نفر از جمله یک کودک و سه زن کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند. یک منبع در فرماندهی پلیس حلب اعلام کرد که حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به محله صلاح الدین حلب ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشت.
 

منبع: مهر


95/5/28 - 07:33 - 2016-8-18 07:33:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن