تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815295255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت احمدی نژادی ها به دولت!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بازگشت احمدی نژادی ها به دولت!
شعار زنده باد مخالف من به صورت عملی در دولت روحانی در حال اجرا بوده وهست ولی به نظر سران دولتی به عواقب آن توجهی ندارند.
روز نو : شعار زنده باد مخالف من به صورت عملی در دولت روحانی در حال اجرا بوده وهست ولی به نظر سران دولتی به عواقب آن توجهی ندارند.

 به گزارش روز نو، کابینه اعتدال از همان روزهای ابتدایی روی کار آمدن تلاش داشت تا به نوعی دولت وحدت ملی را عملی کند و همانگونه که شعار داد بود از همه جناح ها و جریانات سیاسی در بدنه خود به کار گیری کند. این موضوع از همان ابتدای شروع کار دولت مورد نقد بسیاری از کارشناسان سیاسی قرار گرفت ولی دولت با توجه به رویکرد خاص خود، مسیر را ادامه داد. با شروع به کار دولت کم کم صدمات جبران ناپذیری به دولت وارد شد و مدیران میانی که از دوره قبل یعنی دولت احمدی نژاد بر سر کار مانده بودند، کارشکنی های خاص خود را ادامه می دادند.

این تلاش ها، از ایجاد ممانعت برای سخنرانی چهره های سیاسی گرفته تا همراهی مقامات مخالف حسن روحانی یعنی نیروهای دولت قبل؛ همه در کارنامه مدیران دولت اعتدال وجوددارد. همین روند پیش می رفت و هیچگاه دولت به انتقادهای کارشناسان توجهی نکرد. بارها وزیر کشورهشدار داد که حتی استانداران ومقامات اجرایی را اگر لازم باشد در شب انتخابات نیز جابه جا خواهد کرد ولی جز عده ای معدود روند ادامه داشت. برخی نیروهایی که در لایه های میانی دولت یازدهم حضور داشتند بزرگترین معضل اعتدال شدند و هموراه سنگ گذشتگان را به سینه می زدند.

این روند می توانست تاخیر در اجرای مصوبات دولت، ناهماهنگی میان نیروهای اجرایی و در نهایت نارضایتی مردم وانتقاد آنها از دولت روحانی را در پی داشته باشد ولی متاسفانه توجهی به مسائل نمی شد.

استقبال روحانی از همکاری با مخالفان

اما بعد از شکست اصولگرایان تهران و شهرستان ها در انتخابات مجلس، مسئولان دولتی اعلام کردند که در ادامه کار دولت از این افراد استفاده خواهد شد. حسن روحانی،رییس جمهور نیز در نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چه دلیلی دارد افرادی که ملت از عرصه قدرت کنارشان زده است، دولت مجدد بر سر کار بیاورد، گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس با تخصص خود، در فعالیت های دیگری مشغول به کار بوده اند و به طور طبیعی بعد از آن به محل کار خود بر می گردند. چه استاد دانشگاه چه در بخش های خصوصی و چه در بخش های دولتی، به هر حال باید از نیروهای باتجربه استفاده شود.

بازگشت احمدی نژادی ها به دولت!

شعار زنده باد مخالف من به صورت عملی در دولت روحانی در حال اجرا بوده وهست ولی به نظر سران دولتی به عواقب آن توجهی ندارند. ولت نمی دانست آنها قصد همکاری ندارند و در پی کنار زدن کابینه اعتدال هستند. در همین راستا خبرگزاری ایلنا،از رسانه های جریان اصلاحات در گزارشی می نویسد:« دولت روحانی در کمتر از یک سالی که به انتخابات ریاست جمهوری مانده به عزل و نصب های عجیبی روی آورده است؛ به طوری که در ماه‌های اخیر شاهد بازگشت نیروهای دولت قبل و مخالف دولت به حوزه‌های حساس وزارتخانه‌ها هستیم که در سه سال گذشته در تقابل با دولت بودند یا کمترین پشتیبانی را از دولت داشته‌اند و وزارت جهاد کشاورزی در صدر این وزراتخانه‌ها قرار دارد. در این بین عباسعلی نوبخت که در زمان ریاست جمهوری محموداحمدی نژاد، مدیر کل منابع طبیعی  استان مازندران بود و با شروع دولت یازدهم برکنار شد؛ مجددا به عنوان سرپرست معاونت امور جنگل سازمان جنگلها و مراتع کشور انتخاب شده است. خداکرم جلالی،معاون وزیر جهادکشاورزی در حکمی او را به سرپرست معاونت امور جنگل سازمان جنگلها و مراتع کشور که سه اداره کل شمالی کشور زیر مجموعه آن محسوب می شود، منصوب کرده است . اکنون این پرسش ایجاد می‌شود که اگر عملکرد عباسعلی نوبخت در دوره دولت گذشته مشکلی نداشته است، چرا او را در آغاز کار دولت روحانی برکنار شد؟»

دلزدگی مردم و بدنه اجتماعی از برخی اقدامات

اینگونه اقدامات در دولت یازدهم بارها اتفاق افتاده است و به نظر می رسد که رییس جمهور در این چند ماه باقی مانده تا انتخابات باید به فکرحل این معضلات باشد.چرا که این عزل و نصب های بی قاعده و عجیب در سیستم اجرایی کشور سبب می شود تا در زندگی مردم تاثیر مستقیم گذاشته و این موضوع از محبوبیت دولت اعتدال خواهد کاست. روحانی و اعضای کابینه باید توجه داشته باشند که صاحبان اصلی این دولت بدنه اجتماعی و رای آنهاست و این گونه اقدامات هم آنها را سرخورده خواهد کردو هم از آمدن به پای صندوق های رای بازمی دارد.

نامه نيوز




تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن