تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست مناسبی در زمینه فعالیت احزاب در قانون اساسی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سیاست مناسبی در زمینه فعالیت احزاب در قانون اساسی وجود ندارد
عضو حزب مؤتلفه گفت: سیاست مناسبی در زمینه فعالیت احزاب در قانون اساسی وجود ندارد و افراد براساس علاقه‌شان فعالیت می‌کنند.


محمدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فعلی احزاب در کشور، گفت: ساختار و قواعد سیاسی کشور غیرحزبی است و قانون اساسی فقط مردم را از فعالیت در احزاب منع نکرده است اما قانون جامعی که  احزاب پیرو آن عمل کنند وجود ندارد. 



وی تصریح کرد: سیاست مناسبی در زمینه فعالیت احزاب در قانون اساسی وجود ندارد و افرادی که در عرصه سیاسی فعال هستند بیشتر بر اساس علاقه و نگاه‌شان به فعالیت حزبی است که حضور دارند. 


عضو حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه افزود: هزینه فعالیت‌های حزبی در کشور بالاست و کارکرد احزاب کارکرد واقعی نیست، اگر قانون احزاب بر اساس اصلاحات صورت گرفته در مجلس، عملی شود وضعیت احزاب بهتر خواهد شد.


ترقی در پایان خاطر نشان کرد: در قانون اساسی و قانون عمومی آن گونه که باید به احزاب رسیدگی شود، اما اهمیتی برای احزاب قائل نمی‌شود. 





۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن