تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803147767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل پنج کمیسیون و اتاق فکر در اتاق بازرگانی سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان: تشکیل پنج کمیسیون و اتاق فکر در اتاق بازرگانی سمنان رئیس اتاق بازرگانی سمنان، از تشکیل پنج کمیسیون و اتاق فکر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان خبر داد و گفت: مسائل اشتغال و تولید همواره در دستور کار بررسی مسئولان قرار دارد و در این زمینه جلسات مختلف برگزار شده ومشکلات بررسی می شوند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد ساعت 16:29

خبرگزاری پانا+ تشکیل پنج کمیسیون و اتاق فکر در اتاق بازرگانی سمنان

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، علی اصغر جمعه ای، در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی سمنان، با بیان اینکه باید بستر را برای ورود سرمایه‌گذاران به استان فراهم کنیم، گفت: خوشبختانه مسئولان اجرایی فعلی با درک درستی از بحث اقتصاد در حال تلاش برای رفع موانع سرمایه‌گذاری هستند.
وی از تشکیل کمیسیون کشاورزی در شرق استان سمنان خبردادو گفت: این کمیسیون در شاهرود در حال برگزاری جلسات است که قرار شد در تمامی شهرستان ها با توجه به شرایط خاص خودشان این کمیسیون تشکیل شود.
خروج از موانع و مشکلات بستگی به دیدگاه مجریان دارد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان همچنین تشکیل این گونه کمیسیون ها را باعث امید بخشی برای فعالان آن عرصه عنوان کرد و افزود: تشکیل انجمن های پسته، تولید کنندگان انگور و ارگانیک از دستاوردهای کمیسیون کشاورزی هستند.
جمعه ای همچنین به فعالیت ها در واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال استان سمنان اشاره داشت و افزود: بازدیدهای از طرف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، از واحدهای تولید مطرح استان برای رفع مشکلات و موانع انجام شده که در این زمینه اقدامات مطلوبی نیز انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه خروج از موانع و مشکلات بستگی به دیدگاه مجریان دارد، اظهار داشت: درصورتی که نگاه واقعا رفع مشکل باشد این امر به راحتی صورت خواهد گرفت.
تاکید مسئولان استان سمنان بر رفع مشکلات تولیدکنندگان
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان یکی از موارد رفع موانع تولید، را حل مشکل نقدینگی واحدها عنوان کرد و گفت: باید به رفع موانع موجود در برخی واحدهای تولیدی توجه شود چراکه برخی از واحد ها هستند که تولیداتش می تواند در بازار و اشتغال تاثیر بسزایی بگذارد.
جمعه ای با اشاره به فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور مسئولان افزود: این نشست ها با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع مشکلات مختلف تولیدکنندگان با تلاش استاندار سمنان و دیگر مسئولان در حال پیشرفت است و فرصت خوبی برای شناسایی بهتر مشکلات واحدهای تولیدی فراهم شده است.
وی با اشاره به اختصاص یافتن تسهیلات بانکی به تعدادی از واحدهایی که در نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مصوب می شود، ادامه داد: تمام مشکلات تولیدکنندگان به مسایل مالی مرتبط نیست و بدهی های معوق، مالیات، بیمه و حتی بدهی به شرکت های خدماتی آب، برق و گاز، از عمده ترین مشکلات فعالیت تولیدکنندگان است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن