تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813035955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی افراد در جهل به سر می برند/ ریشه موفقیت در آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برخی افراد در جهل به سر می برند/ ریشه موفقیت در آموزش و پرورش است رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نوجوانی شالوده اصلی آینده انسان است که در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و پایه‌گذار جامعه خواهد بود.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد ساعت 12:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران،آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین روز از سی و سومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش اظهار کرد: نوجوانی شالوده اصلی آینده انسان است که در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و پایه‌گذار جامعه خواهد بود.

وی با اظهار خوشحالی از اینکه این اجلاس در دهه کرامت صورت گرفته گفت: استعداد و روحیه قوی در مردم، ارزشمندی موقعیت جغرافیایی و توانایی استعداد در مردم باعث شده کشور کانون پرورش استعداد‌هایی باشد که الگویی‌ برای اسلام و دنیا شود.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: بر اساس تفسیر یکی از آیات قرآن فقط علما و دانشمندان هستند که در مقابل خداوند خضوع دارند و دانش علم است که می‌تواند منشأ سعادت واقعی و ابدی انسان‌ها باشد این در حالی است که خضوع و فروتنی در ذهن بعضی از افراد به معنی ترس است اما این واژه همان حالت خشوع و فروتنی در مقابل عظمت خداوند است که نمونه کامل آن راهی است که دانشمندان و علما می‌توانند داشته‌ باشند و کسانی که دانش را به معنای واقعی داشته باشند مصداق عالم خواهند بود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از جمله علومی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم علوم دینی، علوم پزشکی و علوم ابدال است، علم ابدال را باید از راز‌های طبیعت فهمید و علم دینی نیز خشیت‌ را در خودش جای می‌دهد زیرا خداوند خالق تمام واقعیت‌های مهم و راز‌های موجود درباره همه موجودات است و با تمام این حقایق انسان باید تسلیم خدا باشد.

وی افزود: شما مدیران آموزش و پرورش و معلمان بزرگوار باید دانش‌آموزان را در مسیر دانش قرار دهید تا بتوانیم پایه تحصیل و افتخار کشور را باز کنیم و نتیجه کنار هم قرار گرفتن آموزش و پرورش رسیدن به این هدف واقعی خواهد بود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: معلمان نقطه کانون آموزش و پرورش هستند که باید از تک تک‌ لحظات‌شان برای پرورش دانش‌آموزان استفاده کنند.

رفسنجانی تأکید کرد: برخی از افراد در جهل به سر می‌برند و به اسم دین وحشی‌گری‌ها و آدمخواری‌ها را انجام می‌دهند ولی اگر ما تربیتمان‌ درست باشد می‌توانیم از همه این موارد پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد: این دانشگاه‌ها هستند که بعد از مدارس عقل فرزندانمان را فعال می‌کنند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت دانش به همراه ایمان می‌تواند آثار‌ خوبی داشته باشد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تأثیرات مثبت برجام نیز ادامه داد: از کارهای بسیار ارزشمندی که در دولت یازدهم صورت گرفت رفع تحریم‌های طولانی و خطرناک بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن