تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802783999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل پيرمرد سالخورده حين فرار از محل سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فردي جنايتکار پس از سرقت از يک ساختمان نيمه کاره در درگيري با پيرمردي 76 ساله وي را به قتل رساند و متواري شد.

به گزارش مردم سالاری، در اسفند ماه سال گذشته، از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يک فقره سرقت منجر به جنايت در خيابان ابوذر – 12 متري جنوبي شهيد شهسوار حقيقي به کلانتري 161 ابوذر اعلام شد.

با حضور مأمورين کلانتري در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد که پيرمردي 76 ساله بنام حبيب الله خسروي در حين درگيري با سرنشين يک دستگاه خودرو پرايد که اقدام به سرقت از يک ساختمان نيمه ساز کرده بود، به قتل رسيده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. با شناسايي تعدادي از شاهدان صحنه فرار سارق از محل سرقت که در حين فرار باعث مرگ مقتول حبيب الله خسروي شده بود، تحقيقات از اين افراد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

شاهدان در اظهاراتي مشابه عنوان داشتند که مقتول با اطلاع از سرقت يک دستگاه فرزسنگ توسط فردي ناشناس از داخل يک ساختمان نيمه ساز، اقدام به تعقيب سارق کرده و سارق پس از ارتکاب سرقت و خروج از ساختمان، سوار يک دستگاه خودرو پرايد سواري به شماره انتظامي ايران 88 - *** د 42 شده و اقدام به فرار مي‌کند که در اين زمان مقتول از پنجره سمت شاگرد راننده آويزان مي‌شود.

بنابر اظهارات شاهدان صحنه جنايت، سارق با انجام حرکات مارپيچ و ايجاد تصادف عمدي با تعدادي از خودروهاي پارک شده در محل باعث ايراد صدمات شديد و نهايتا رها شدنِ مقتول از خودرو و برخورد شديد وي با زمين از ناحيه سر و مرگ وي مي‌شود و بلافاصله پس از آن نيز به سرعت از محل متواري مي‌شود.

 با شناسايي خودرو پرايد سواري به شماره انتظامي مشخص، کارآگاهان به محل سکونت صاحب خودرو در منطقه خاني آباد – 20 متري ميعاد مراجعه و در تحقيقات پليسي اطلاع پيدا کردند که خودرو پرايد مذکور در روز هشتم اسفند94 دو روز قبل از وقوع جنايت، از مقابل منزل صاحب خودرو سرقت شده است.

در ادامه رسيدگي به پرونده و با بررسي دقيق دوربين‌هاي مداربسته به دست آمده از محل وقوع سرقت خودرو و همچنين بهره گيري از اطلاعات بدست آمده از شاهدان صحنه جنايت، کارآگاهان موفق به شناسايي تصوير فردي حدودا 40 ساله با شلوار جين آبي و لباس مشکي شدند که پس از سرقت پرايد اقدام به سرقت منجر به جنايت از ساختمان نيمه ساز کرده است.

 مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، با انتشار اين خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسيدگي به پرونده در اداره دهم پليس آگاهي و به جهت شناسايي و دستگيري متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصوير بدست آمده از اين شخص از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است؛ لذا از کليه شهروندان محترم که موفق به شناسايي تصوير متهم پرونده شده و اطلاعاتي در خصوص هويت، مخفيگاه و يا محل‌هاي تردد اين شخص دارند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055429 در اختيار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.



۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن