تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802984437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای خوش نوبخت برای پیمانکاران آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > آذربایجان غربی - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در نشست شورای اداری آذربایجان غربی با دادن چند خبر خوش به مردم این استان، راه حل دولت را برای پرداخت بدهی پیمانکاران توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان غربی، نشست شورای اداری استان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد. چرا به فرزندان استانداری دولت احمدی نژاد آپارتمان های میلیاردی داده شد؟
نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مشکلات عدیده در استان وجود دارد که قطعی گاز مساجد جزوی از این مشکلات است که برخلاف قانون صورت گرفته است.
وی افزود: کمترین دریافتی حقوق در بین کارمندان کشور، تبدیل جاده های استان به قتلگاه و گرانی شکر بخاطر چند آقازاده که بخاطر مصرف زیاد آن در محصول مشکل ساز شده است از دیگر مشکلاتی است که در آذربایجان غربی وجود دارد. نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: چرا به فرزندان مسئولین استانداری و استاندار زمان دولت احمدی نژاد آپارتمان های میلیاردی داده شد در حالی که با همین هزینه میشد طرح هادی در استان می شد. 60درصد پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی به اتمام رسیده است
ناصر حضرتی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان نیز گفت: دولت، کشور را با مشکلاتی از قبیل تحریم، رشد اقتصادی منفی و بدهی فراوان از دولت قبلی تحویل گرفت و توانست با برنامه ریزی مناسب مشکلات را بخصوص در زمینه تورم مرتفع کند. وی افزود: استان آذربایجان غربی بعنوان قطع صنابع تبدیلی کشور محسوب میشد ضمن اینکه دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اولویت خود را برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام بنا نهاده اند که تاکنون 439 پروژه از 760 پروژه نیمه تمام به اتمام رسیده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی تصریح کرد: دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه، انسداد چاههای غیرمجاز ، لایروبی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و آبگیری سدهای سیلوه و چپرآباد در سال جاری جزو برنامه های مهم قرار داده است. شکاف عمیقی بین آذربایجان غربی و سایر استان ها وجود دارد
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از دلایل عدم توسعه نیافتگی آذربایجان غربی و استان های مشابه، شکاف عمیق است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: آذربایجان غربی از یک عقب ماندگی مفرط رنج می برد و ما باید از همسایگی با کشورهای مرزی و ترکیب قومیتی بعنوان یک فرصت استفاده کنیم.
استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: هر برنامه ای برای استان ترسیم میشود در نهایت به سازمان مدیریت ختم میشود.
سعادت گفت: با کاهش مشکلات ضروری و اختصاص خط ویژه اعتباری در بودجه سال 96 میتوان تا حدودی به توازن رسید ضمن اینکه منتظر ابلاغ بودجه سفر هیئت دولت به استان هستیم. دولت برنامه ویژه ای برای جبران عقب ماندگی آذربایجان غربی دارد
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: هر وزیری با برنامه مخصوص خود به استان ها سفر می کند و ما باید بدانیم چه برنامه ای برای استان آذربایجان غربی تدارک دیده ایم.
وی افزود: با توجه به ختم شدن همه راه ها بخصوص در اعطای بودجه به مدیریت و برنامه ریزی من بعنوان رئیس آن نیمتوانم از زیر بار سوالات و درخواست ها فرار کنم.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: برخی پائین آوردن نرخ تورم را بمعنای ارزانی میدانند در حالی که کاهش نرخ تورم ، شیب افزایش قیمت ها را کاهش داده و این کاهش را نباید برای مردم منت بگذاریم.
نوبخت گفت: باید با تلاش بیشتر زمینه را برای تولید بیشتر و فعال شن کارخانه ها ادامه دهیم تا احساس رفاه مردم بیشتر شود.
وی افزود: تفاوتی بین استان ها در دولت وجود ندارد بلکه تلاش دولت برای پیشرفت ایران است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصریح کرد: هم اکنون 7500 واحد تولیدی در کشور شناسایی شده و قرار است بیش از 16هزار میلیارد تومان تسهیلات برای فعالسازی آنها پرداخت شود. ضمن اینکه برای اتمام طرح های عمرانی 37هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
نوبخت گفت: اگر نتوانیم بودجه مدنظر را تا پایان سال پرداخت کنیم ناتوان بوده ایم لذا هیئت دولت تمام تلاش خود را صورت می دهد و من خود را موظف به پیگیری تمام تعهدات کرده ام.
وی افزود: برای استان آذربایجان غربی هم تمام اقدامات فعال کردن واحدهای تولیدی، درخواست تسهیلات و ... را پیگیری می کنم.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: استان آذربایجان غربی امسال 45 درصد در زمینه تملک دارایی ها با افزایش مواجه شده است.
نوبخت گفت: آذربایجان غربی عقب ماندگی هایی را در چند سال گذشته متحمل شده است ولی امسال هفتمین استان در زمینه توزیع اعتبارات بوده تا این روند بهبود پیدا کند، ضمن اینکه بیش از 400میلیارد تومان برای ایجاد توازن استان اختصاص یافته است.
وی افزود: مصمم هستیم یک ردیف خاص در بودجه سال 96 که بزودی برنامه ریزی آن آغاز خواهد شد برای جبران عقب ماندگی های این استان لحاظ میشود و من قول پیگیری و دفاع از آن را می دهم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان نزدیک به 950 میلیارد تومان برای طرح ها و پروژه های نیمه تمام اختصاص داده شده ضمن اینکه توافقات خوبی نیز برای اتمام راه آهن ارومیه و بهبود وضعیت راه ها در این استان صورت گرفته است.
نوبخت گفت:  بودجه سال 95 تصویب شه و با توجه به استحقاق بعضی پروژه های استانی بودجه 100 درصد را اعطا خواهیم کرد.
وی افزود: در برنامه 5ساله با همکاری با مسئولین استانی و طرح نقشه راه آینده استان، جایگاهی مناسب برای آذربایجان غربی تدارک خواهیم دید.
معاون رئیس جمهور در پایان گفت: با توجه به طلب دولت به پیمانکاران و مشکلات ایجاد شده برای آنان برای تسویه بدهی به بانک ها که موجب به زندان افتادن بعضی از آنها شده است، دولت تصمیم گرفته با اعطای اوراق اصلاحی طلب خود را به آنان پرداخت کند و بانک ها را موظف کرده است که بجای دریافت بدهی خود از پیمانکاران و سود آن این اوراق را دریافت کنند.   ۴۸




جمعه 15 مرداد 1395 - 02:45:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن