تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805097592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مقامات سیاسی پاکستان از کمپین مجلس وحدت مسلمین+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حمایت مقامات سیاسی پاکستان از کمپین مجلس وحدت مسلمین+ تصاویر
خبرگزاری فارس: حمایت مقامات سیاسی پاکستان از کمپین مجلس وحدت مسلمین+ تصاویر
با ادامه اعتصاب حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان، «عمران‌خان» رهبر حزب تحریک انصاف ضمن بازدید از محل تحصن شیعیان و ابراز همدردی با راجا ناصر عباس جعفری از مواضع این حزب حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، با ادامه اعتصاب حزب مجلس وحدت مسلمین، «عمران‌خان» رهبر حزب تحریک انصاف ضمن بازدید از محل تحصن شیعیان و ابراز همدردی با راجا ناصر عباس جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین از مواضع این حزب حمایت کرد. عمران‌خان در این دیدار ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان در ایالت خیبرپختونخواه تأکید کرد: دولت ایالتی برای دستگیری عاملان این جنایت‌ها با حزب وحدت مسلمین همکاری می‌کند. علامه جعفری در این ملاقات گفت: از حضور عمران‌خان در محل تحصن استقبال می‌کند اما اعتصاب حزب مجلس وحدت مسلمین تا برآورده شدن خواسته‌های این حزب برای جلوگیری از نسل کشی شیعیان ادامه خواهد یافت. «شیخ رشید احمد» رهبر حزب مسلم لیگ شاخه عوامی و سیاستمدار کهنه‌کار پاکستانی ضمن بازدید از محل تحصن حزب مجلس وحدت مسلمین و ملاقات با علامه جعفری رهبر این حزب گفت: مردم مسلمان پاکستان باید با حفظ وحدت و یکپارچگی دسیسه دشمنان برای آسیب زدن به کشور را خنثی کنند. علامه راجا ناصر عباس جعفری در این دیدار از شیخ رشید احمد خواست برای مطرح کردن موضوع کشتار شیعیان در پارلمان حزب مجلس وحدت مسلمین را همراهی کند. «ندیم افضل چن» عضو ارشد حزب مردم و «فیصل کریم کندی» معاون رئیس پارلمان پاکستان نیز در ملاقات با علامه جعفری حمایت کامل خود از حزب مجلس وحدت مسلمین را اعلام کردند. علامه راجا ناصر عباس جعفری در ادامه این دیدارها گفت: هدف ما حمایت از مظلوم است و فرقی نمی‌کند که وی کافر،‌ مسیحی یا پیرو هر مسلک دیگری باشد کشتار افراد بی‌گناه در پاکستان آن هم به دست مذهبی‌های افراطی باید پایان یابد. اعتصاب غذای علامه جعفری و تحصن حزب مجلس وحدت مسلمین بعد از کشته شدن 4 نفر از شیعیان پاراچنار توسط نیروهای امنیتی آغاز شد. مطالبات حزب مجلس وحدت مسلمین و سایر شرکت کنندگان در این تحصن که در اعتراض به کشتار شیعیان برپا شده به شرح زیر است ارجاع پرونده تمام کشتارهای شیعیان مانند به دادگاه نظامی اقدام برای جلوگیری از کشتار شیعیان در مناطق مختلف پاکستان پایان دادن به محدودیت مجالس عزاداری شیعیان در ایالت پنجاب. اقدامات موثر دولت ایالت خیبر پختونخوا علیه کشتار اخیر شیعیان. اقدام مناسب برای جلوگیری از کشتار شیعیان پاکستان در نقاط مختلف کشور جلوگیری از تصاحب اراضی شیعیان در منطقه گیلگت و بلتستان. ممنوع کردن فعالیت گروه‌های تکفیری و شبه‌نظامی که در کشتار شیعیان دست دارند. تشکیل کمیته تحقیقاتی برای کشتار اخیر شیعیان پاراچنار بدست نیروی انتظامی. در عکس‌های زیر تصاویری از ملاقات عمران‌خان و شیخ رشید احمد با علامه جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین را مشاهده می‌کنید.

















انتهای پیام/ح

95/03/05 :: 14:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن