تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805431259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشجویی دانشگاه بین المللی قزوین از بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت روز خبرنگار:
معاون دانشجویی دانشگاه بین المللی قزوین ازخبرگزاری مهر بازدید کرد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3731334 - چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- معاون دانشجویی و مدیر روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری مهر قزوین بازدید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه روز خبرنگار، حمید طاهری معاون دانشجویی، حمید ساوه مدیر روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری مهر استان از خدمات اصحاب رسانه تقدیر کردند. حمید طاهری در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات تاثیرگذار و کیفی خبرگزاری مهر در استان قزوین اظهارداشت: از این که از حواشی و مسائل سیاسی غیر مفید که ذهن مردم را مشوش می کند دور هستید و به رسالت خبری خود بخوبی عمل می کنید جای تشکر دارد و مراکز علمی می توانند از ظرفیت این رسانه برای پیشبرد اهداف خود بیشتر استفاده کنند. وی بیان کرد: گاهی اوقات در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها مسائلی مطرح می شود که نه تنها واقعی نیست بلکه تخریب است و خدمات مسئولان را زیر سوال می برد.

طاهری تصریح کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین جایگاه بسیار والایی دارد و با داشتن بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد کارهای مهمی را در دست اجرا دارد اما متاسفانه حواشی که برای دانشگاه ایجاد می شود بیشتر از اصل کارهای آن است و به همین دلیل عملکرد گسترده دانشگاه تحت تاثیر قرار گرفته است. معاون دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین گفت: باید از جنجال های بیجا که منافع ملی را تحت تاثیر قرار می دهد دوری کنیم و دنبال پیاده شدن قانون و پاسخگو کردن مسئولان باشیم. اعتدال و قانون گرایی در اولویت دانشگاه است طاهری بیان کرد: در دانشگاه بدنبال قانون گرایی هستیم و از رسانه ها انتظار داریم واقعیت ها را منعکس کنند و به احترام نام امام که بر دانشگاه مزین شده در مسیر اعتلای این مرکز نمونه دانشگاهی با ما همراهی کنند. وی اضافه کرد: در صددیم رسالت دانشگاهی خود را در مسیر علم آموزی صادقانه، قانون گرایی و تربیت جوانانی کارآمد دنبال کنیم و اجازه ندهیم این مکان به محل جنجال های سیاسی تبدیل شود و از اصل وظیفه خود باز بمانیم.

معاون دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین تصریح کرد: تلاش می کنیم تفکر سیاسی را به دانشجو یاد دهیم اما سیاسی بازی نکنیم به همین دلیل همه تشکل ها برای ما مورد احترام هستند و اجازه فعالیت دارند و در چارچوب قانون مورد حمایت قرار دارند. طاهری یادآورشد: در طول دو سال گذشته به اندازه ۱۰ سال در دانشگاه فعالیت علمی، فرهنگی و عمرانی صورت گرفته اما شاید به طور مناسبی اطلاع رسانی نشده و مردم در جریان خدمات انجام شده نیستند که انتظار داریم رسانه ها با ما همکاری بیشتری کنند. وی از خبرگزاری مهر به عنوان رسانه های کیفی و حرفه ای در استان یاد کرد و از اطلاع رسانی مناسب رسانه بویژه در برگزاری همایش های ملی و استانی تشکر کرد در پایان لوح یادبودی از سوی دانشگاه بین المللی امام خمینی به خبرگزاری مهر استان قزوین اهداء شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن