تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی: 25 سال است که کار تجارت می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دایی: 25 سال است که کار تجارت می کنم
سرمربی نفت تهران در حاشیه افتتاح فروشگاه خود در واکنش به حضور سیاستمداران در ورزش گفت که این افراد برای محبوبیت بیشتر وارد فوتبال می شوند.

به گزارش "ورزش‌سه" علی دایی همیشه به عنوان ورزشکاری شناخته شده که در کنار فوتبال در کارهای تجاری و اقتصادی هم همیشه حضور مستقیم و موفق داشته است. سرمربی نفت‌تهران در حاشیه مراسمی در خصوص کارهای شخصی خود گفت: خداروشکر من 25 سال است که کار تجارت می کنم و همیشه در این راه بودم  و کارهایی که من انجام میدهم هیچ ارتباطی به فوتبال ندارد.
علی دایی در ادامه در مورد انتشار مبلغ قراردادها گفت: انتشار مبالغ کار اشتباهی است. این مسئله یک موضوع کاملا خصوصی است که در همه جای دنیا هم پذیرفته شده است و متاسفانه فقط در کشور ما است که چنین اتفاقاتی رخ می دهد.
او در پاسخ به این سوال که فشار وزارت ورزش باعث شد دولت هم در مسئله قراردادها وارد شود، ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که در مورد فیش های حقوقی اتفاق افتاد نگاه‌ها به سمت فوتبال برگشته است. ولی من شخصا کاری به این موضوع ندارم و کار خودم را انجام می دهم.
کاپیتان سابق تیم‌ملی در مورد طلب‌های باقی مانده‌اش و مالیات آن‌ها هم گفت: من بالای 50 درصد از قرارداد خود را از باشگاه صبا  هنوز نگرفته ام. ضمن اینکه پول لباس هایی که فصل قبل برای این تیم تامین کردم هنوز دریافت نکردم. این موضوع فقط در مورد صبا نیست و من هنوز پول لباس هایی که به باشگاه پرسپولیس دادم را هم نگرفتم. ما پولی را که گرفته باشیم مالیات آن را می دهیم، نه اینکه صرفا بر اساس قراردادی که بستیم پول مالیات بدهیم. خداروشکر من همیشه اندازه پولی که گرفتم مالیات دادم.
بهترین گلزن جهان در پاسخ به این سوال که این همه فشار روی فوتبال وجود دارد و به بقیه افراد جامعه که پول های زیادی در می آورند توجهی نمی شود، اضافه کرد:  یک فوتبالیست خوب سالی 1.5 میلیارد پول می گیرد، من افرادی را می شناسم که هفته ای 1.5 میلیارد درآمد دارند. البته من معتقدم هر کسی که پول در می آورد زحمت کشیده و با زحمت به جایگاهش رسیده و حقش است.
کاپیتان سابق تیم‌ملی در پاسخ به اینکه چرا در چند سال اخیر از فوتبال برای درپوش گذاشتن بر روی مفاسد اقتصادی استفاده شده، گفت: فوتبال چه بخواهیم چه نخواهیم ورزش اول دنیا است و همه نگاه ها را به خود جلب می کند، پس برای معروف شدن چه جایی بهتر از فوتبال و برای معروف شدن به فوتبال می آیند. یک آدم سیاست مدار هر کاری هم بکند نمی تواند مثل یک فوتبالیست معروف و محبوب شود و طرفدار داشته باشد و برای رسیدن به همین مسائل وارد فوتبال می شود.
علی دایی در مورد اینکه چرا بازیکنان ایرانی مثل قبل نمی توانند به فوتبال اروپا وارد شوند و هم چنین پیرامون اتفاقاتی که برای بازیکنان ایرانی به خصوص رامین رضاییان افتاد، عنوان کرد: این موضوع رو باید از خود این بازیکنان بپرسید. هیچ کس نفهمید که این بازیکنان چطور رفتند و چطور برگشتند و فقط خودشان باید در این مورد پاسخ دهند.

20:16  1395/05/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن