تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد تسهیل برقراری ارتباط مردم با شهرداری زنجان از طریق سامانه 137


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کردتسهیل برقراری ارتباط مردم با شهرداری زنجان از طریق سامانه 137
خبرگزاری فارس: تسهیل برقراری ارتباط مردم با شهرداری زنجان از طریق سامانه 137
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر تسهیل ارتباط بین مردم و شهرداری زنجان گفت: سامانه 137 می‌تواند این هدف را محقق کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بندهای موجود در برنامه ششم توسعه کشور اظهار کرد: این بندها با اصول موجود در قانون اساسی منافات دارد چرا که اجرایی شدن آن شهرداری‌ها را تبدیل به یکی از دستگاه‌های دولتی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شورا یک سال پایانی فعالیت خود را می‌گذارند، اضافه کرد: اعضای شورا باید از ورود به مسائل جدید پرهیز کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان سال جاری را سال ثمردهی فعالیت شورای چهارم دانست و افزود: اعضای شورا و شهرداری زنجان هم باید از ورود به مسائل و پروژه‌های جدید به صورت جدی پرهیز کرده و بر روی پروژه‌های موجود تمرکز کنند.
امیدی تاکید کرد: شهرداری زنجان باید منابع خود را برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا هزینه کند.
وی دیرکرد صورت گرفته در بازگشایی محورهای اطراف پادگان را یادآور شد و گفت: بازگشایی این محور باید تسریع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بالا آمدن آب‌های زیرسطحی را از مشکلات دانست و گفت: یادمان باشد که رسیدگی به این موضوع وظیفه آب منطقه‌ای است.
امیدی به فعالیت سامانه مدیریت شهری 137 اشاره و تاکید کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مردم و شهرداری عمل می‌کند.
وی با اشاره به ارزیابی انجام شده از تعداد تماس‌های انجام شده از مناطق مختلف شهر زنجان با سامانه 137 تاکید کرد: شهروندان ساکن در منطقه 3 شهرداری زنجان بیشترین تماس‌ها را با این سامانه دارند، ضمن اینکه بیشترین تماس‌ها هم در مورد آسفالت است که باید مد نظر مسؤولان شهری قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم معرفی سامانه 137 به مردم شهر ادامه داد: این سامانه می‌تواند نهضت پاسخگویی شهرداری زنجان را تسهیل کند. امیدی تاکید کرد: سامانه 137 باید در امور دیگر از جمله حمل و نقل عمومی، مسائل و مشکلات اماکن عمومی، زیباسازی و چشم‌انداز عمومی شهر هم مدنظر شهروندان قرار داشته باشد. انتهای پیام/73004/ک30/

95/03/04 :: 15:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن