تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820432336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه سینما برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه سینما برگزار شد

جلوه های ویژه میدانی


شناسهٔ خبر: 3729330 - دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
هنر > سینمای ایران

.jwplayer{ display: inline-block; } نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه سینما با تقدیر از فعالان این عرصه برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه سینما عصر امروز دوشنبه یازدهم مرداد ماه در سالن پرنس و با حضور اهالی سینما برگزار شد. ایمان کرمیان دبیر نخستین جشن انجمن جلوه‌های ویژه سینما در ابتدای این مراسم گفت: شغل و پیشه این صنف به ظاهر خشن، به دلیل برخی از حوادث عزیزان بسیاری را از دست داده است. امیدوارم با توجه بیشتر به تجربیات و اهمیت نیروی انسانی دیگر شاهد حوادثی چون زنده یاد جواد شریفی راد و یا جعفر ریاضی مهر نباشیم.

وی ادامه داد: اولین جشن مستقل جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران را آغاز می کنیم تا شاید آغازی دوباره و با تفکر با حمایت های همیشگی مقامات سینما داشته باشیم.

محسن روزبهانی رئیس انجمن جلوه های ویژه در ادامه این مراسم گفت: انجمن ما شبیه دیگر انجمن ها نیست. ما می توانیم مانند دیگر انجمن ها خوب حرف بزنیم اما خوشحالم که نخستین جشن جلوه های ویژه سینما برگزار می شود.

در این مراسم از مرتضی رمضانی و حمید ترکمان دستیاران مدیران جلوه های ویژه سینما تقدیر شد.

ناصر عنصری قائم مقام خانه سینما نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: شغل جلوه های ویژه میدانی، کار بسیار سخت و حساسی در ساخت فیلم است و دقت و توجه خاصی را می طلبد و یکی از توصیه هایی که معمولا به دوستانم در این رشته در خانه سینما می کنم این است که در کنار تجربه ای که به دست می آورند حتما خود را به علم این رشته مطلع کنند و دانش مناسب این کار را بیاموزند تا دیگر شاهد حادثه های دلخراش در عرصه جلوه های ویژه نباشیم.

کرمیان در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به اینکه این صنف همیشه مهجور مانده است توضیح داد: توقع داشتیم تا دوستان جامعه سینمایی لطف بیشتری نسبت به این صنف داشته باشند. این صنف، صنف مظلومی است و امیدوار بودیم که نگاه مهربانانه نسبت به این صنف داشته باشند.

وی در بخش دیگری با اشاره به حضور علیرضا رضاداد بیان کرد: این صنف تنها ۶۶ عضو دارد و ما نیازمند آن هستیم که بیمه شویم. امیدوارم حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نسبت به این صنف محبت بیشتری داشته باشد.

در ادامه این مراسم کتاب «حرفه ای» نوشته محمد قاضی که برگرفته از خاطرات زنده یاد جواد شریفی راد است به حاضران معرفی شد و محسن محمدی مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری مهر و مسئول نشر این خبرگزاری گفت: کتاب «حرفه ای» یک افتخار بزرگ برای خبرگزاری مهر است. این کتاب برگرفته از خاطرات زنده یاد شریفی راد است و می توانم بگویم انتشار این کتاب یکی از بهترین کارهایی است که خبرگزاری مهر انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه چاپ اول این کتاب با استقبال قابل توجهی همراه شد و چاپ دوم آن نیز به تازگی منتشر شده است. این را هم باید بگویم که به احتمال زیاد این کتاب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان نیز ارائه می شود.

مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری مهر در پایان صحبت های خود گفت: یک گلایه نسبت به دوستانمان در نیروی هوایی دارم و آن این است که حتی یک بار به ما مراجعه نکرده اند تا تعدادی از این کتاب ها را حتی به عنوان هدیه دریافت کنند.

محمد قاضی نویسنده کتاب «حرفه ای» نیز گفت: ۶ ساعت با زنده یاد شریفی راد در حیاط بنیاد روایت فتح گفتگو کردم و بعد از فوت وی تصمیم به چاپ این کتاب گرفتم. گفته های زنده یاد شریفی راد به قدری روان بود که من در عرض ۱۵ روز این کتاب را نوشتم.

در پایان این مراسم از نادر میرکیانی، مصطفی رستگار و ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی تقدیر شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن