تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش از تكنولوژی موشك‌های زمين‌به‌هوای اسرائيل استفاده می‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نيروهای مقاومت در شهر موصل عراق اعلام كردند كه داعش از تكنولوژی موشك‌های زمين به هواي اسرائيل استفاده می‌كند.

به گزارش تراز ، به نقل از پايگاه خبري «World Bulletin»، نيروهای مقاومت اعلام كردند كه داعش از تكنولوژی‌هاي توليد شده توسط اسرائيل، براي هدف قرار دادن عراقي‌ها و سوری‌ها استفاده می‌‌كند.

داعش علاوه بر استفاده از اين تكنولوژی‌ها، اقدام به توليد گازهاي سمي مانند كلر و خردل كرده كه در ساخت بمب‌هاي اين موشك‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

داعش به دنبال آن است كه اين موشك‌ها را به سيستم‌هاي رديابي و كنترلي مجهز كند تا به صورت اتوماتيك بتوانند دستورات را دريافت و درك و به صورت ديجيتال فرمان شليك را صادر كنند.

بنابر اطلاعات دريافت شده از نيروهاي مقاومت، تروريست‌هاي داعش از دوربين‌هاي سوني براي تجهيز اين موشك‌ها استفاده مي‌كنند.

اسناد منتشر شده در سال ۲۰۱۴ نشان مي‌دهد كه شرکت سونی، غول الكترونيكي ژاپن، به اسرائيل در تهيه تسليحات كشنده در جنگ عليه نوار غزه كمك كرده است.

تكه‌اي از يك موشك اسرائيلي در غزه نشان داد كه شركت سوني به رژيم اسرائيل در تهيه دوربين‌ها و رادارهاي كنترلي براي تهيه موشك‌ها همكاري كرده است.


منبع: مشرق







زمانبندی انتشار: 8 مرداد 1395 - 11:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن