تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798603039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط و نشان والیبال نشسته ایران برای حریفان جهانی در ریو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خط و نشان والیبال نشسته ایران برای حریفان جهانی در ریو
تیم والیبال نشسته مردان ایران در حالی عازم پارالمپیک می شود که جام قهرمانی تورنمنت آلمان و جام جهانی چین را در دست دارد.

خط و نشان والیبال نشسته ایران برای حریفان جهانی در ریو
به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رشته والیبال نشسته فعالیت خود را در سال 1956 میلادی شروع و در سال 1980 تحت پوشش فدراسیون جهانی (WOVD) ‌به طور رسمی در پارالمپیك آمستردام آغاز به فعالیت کرد.این رشته در سال 1359 هم زمان با برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی كشور فعالیت خود را آغاز كرد. درسال 1363 اولین اعزام برون مرزی به مسابقات جهانی نروژ صورت گرفت. رشته والیبال نشسته از پرافتخارترین رشته‌های ورزشی تیمی كشور در پارالمپیك است.


 تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از سال 1988 تا کنون در هفت دوره از مسابقات پارالمپیک حضور داشته و توانسته در سئول، بارسلون، آتلانتا، سیدنی و پکن قهرمان و آتن ولندن نایب قهرمان این رقابت ها شود.


ملی پوشان والیبال نشسته اولین سهمیه کاروان ایران را برای حضور در پارالمپیک ریو کسب کردند و برای هشتمین بار به این رقابت ها اعزام می شوند.


جام قهرمانی جام بین قاره ای چین و تورنمنت بین المللی آلمان


مردان والیبال نشسته کشورمان پیش از مسابقات ریو توانستند در مسابقات جام بین قاره ای چین که ابتدای فرودین ماه 95 برگزار شد با شکست تیم ملی برزیل قهرمان این دوره از مسابقات شوند و با آمادگی بالایی به ریو اعزام شوند.


شاگردان رضایی که در تورنمنت پیش پارالمپیکی آلمان در تیرماه 95 شرکت کردند توانستند با شکست تیم ها چین و آلمان به جام قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کنند و با انگیزه زیادی راهی پارالمپیک ریو می شود تا نقره لندن را به طلای ریو تعییر دهند.


تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مسابقات ریو در گروه B رقابت ها با تیم های بوسنی، چین و روسیه هم گروه است و نکته قابل توجه این است که ملی پوشان ایران در حالی برای پنجمین بار مقابل تیم ملی بوسنی قرار می گیرند که پیش از این تیم ایران توانسته چهار دیدار را پیروز شود و تنها در فینال پارالمپیک لندن نتیجه را به بوسنی واگذار کند.پیش بینی ها حاکی از ان است که پنجمین دیدار این دو تیم از تماشاگران زیادی برخوردار باشد و این دو تیم در مرحله فینال یک بازی پر هیجان را رقم بزنند.


تیم والیبال نشسته مردان ایران با پنج مدال طلا به عنوان پرافتخارترین تیم رقابت‌ها به شمار می‌آید و بوسنی و هرزگوین دو قهرمانی در کارنامه دارد.


بانوان والیبال نشسته در پی خلق شگفتی در ریو


تیم ملی والیبال نشسته بانوان که در مسابقات پارآسیایی اینچئون موفق به کسب سهمیه ریو شده است برای نخستین بار حضور در میدان پارالمپیک را تجربه می کند.


بانوان ملی پوش پیش از این رقابت ها در مسابقات جام بین قاره ای چین که ابتدای فروردین ماه برگزار شد توانستند در رتبه پنجم جهان قرار گیرند و اکنون به دنبال کسب سکوی پارالمپیک ریو هستند.


تیم ملی والیبال نشسته بانوان در مرحله مقدماتی ریو در گروه B  مسابقات با تیم های آمریکا،چین و روآندا هم گروه است.


بانوی والیبال نشسته پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو


 عشرت کردستانی در سال 81 در حالیکه همراه با کاروان دانشجویی راهیان نور به مناطق جنگی سفر کرده بود بر اثر حادثه انفجار مین به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. زمانی که این حادثه برای وی رخ داد، دانشجوی ترم اول دانشگاه بود و پس از آن تحصیلات خود را تا پایان مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ورزشی ادامه داد و در حال حاضر هم در تلاش است تا به مقطع دکترا راه یابد.
وی از سال 85 با راهنمایی یکی از دوستان خود وارد ورزش جانبازان و معلولین شد و ابتدا رشته تنیس روی میز را انتخاب و تا 3 سال در این رشته فعال بود. در این مدت موفق به کسب دو عنوان از مسابقات قهرمانی کشور شدو کارت مربی گری هم دریافت کرد.
کردستانی در ادامه فعالیت های ورزشی به رشته والیبال نشسته هم علاقه مند و پس از یکسال فعالیت در این رشته، سال 88 به تیم ملی دعوت شد که پس از آن همراه با تیم ملی در مسابقات پاراآسیایی گوانگجو به نشان برنز، مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا 2011 به نشان نقره و در مسابقات پارآسیایی اینچئون به نشان نقره دست یافت و در رقابت های جام بین قاره ای چین پنجم جهان شد.


وی هم اکنون در کنار ملی پوش بودن در تیم ملی والیبال نشسته بانوان ، به‌عنوان دبیر هیات جانبازان و معلولین کرمان فعالیت می‌کند.


عشرت کردستانی از سوی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین به عنوان پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو انتخاب شده است.


قهرمانی حق ایران است


هادی رضایی سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران نسبت به دوره قبل در ترکیب خود 8 تغییر داشته و تا حدودی جوان گرایی کرده است.


وی ادامه داد: بازی مقابل بوسنی برای ما انتقامی است و چه در مرحله مقدماتی و چه در فینال برای شکست این تیم تلاش می کنیم و عنوان قهرمان و طلای ریو حق والیبالیست های ایران است.


رضایی تصریح کرد: اردو های آمادگی خوبی را پشت سر گذاشتیم و قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای نیر انگیزه ای برای ملی پوشان شد تا به دنبال عنوان قهرمانی در ریو باشند.


وی درباره حضور بانوان در این رقابت ها گفت: این اتفاق مهمی است که تیم ملی بانوان در این رقابت ها حضور دارد.بازی بانوان در مسابقات چین ثابت کرد می توان به کسب نتیجه مطلوب در ریو امیدوار بود.


رضایی افزود: تورنمنت آلمان برای تیم ملی بسیار خوب بود و کسب جام قهرمانی انگیزه ملی پوشان را چند برابر کرد و امیدوارم با طلای ریو این عناوین قهرمانی را کامل کنیم.


سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال قابل پیش بینی نیست اما آمادگی ملی پوشان ایران به اندازه ای بالا است که می توان به کسب مدال طلای ریو امیدوار و مطمئن بود.







۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن