تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره های آموزشی پیشتازان و فرزانگان باید مستمر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدرس دوره یاور مربیان استان سمنان در گفت و گو با پانا: دوره های آموزشی پیشتازان و فرزانگان باید مستمر باشد مدرس دوره یاور مربیان استان سمنان گفت: دوره های آموزشی پیشتازان و فرزانگان باید به صورت مستمر باشد تا نتیجه ای مطلوب دلخواه از آن بدست آید.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير ساعت 08:15

خبرگزاری پانا+ دوره های آموزشی پیشتازان و فرزانگان باید مستمر باشد

محمد علی سوهانی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان سمنان در رابطه با فضای اردوگاه عنوان کرد: اردوگاه پرور، اردوگاهی مناسب و عالی برای برگزاری اردوی پیشتازان و فرزانگان است که با تلاش های بی وقفه مدیر سازمان دانش آموزی استان و تیم همراهش برای این اردو آماده سازی و مهیا شده است. این اردوگاه با داشتن ظرفیت مناسب و پتانسیل بالا و با آب و هوای متعادل، فضای مناسبی را برای آموزش دانش آموزان در این اردو فراهم آورده است.
وی در رابطه با سطح کلاس های آموزشی این دوره افزود: سطح کلاس ها بسیار بالا بوده و دانش آموزان با نیرو و پتانسیل فوق العاده ای در کلاس ها در کلاس ها شرکت داشته، اما برای مثمر ثمر واقع شدن این آموزش ها، اردوهای آموزشی باید به صورت مستمر و پایدار برگزار شود و نباید به صورت مقطعی باشد.
مدرس دوره یاور مربیان استان سمنان در خصوص پتانسیل دانش آموزان اظهار داشت: به این دلیل که دانش آموزان نوجوان هستند، نیروهای بالقوه زیادی دارند؛ اما این موضوع بستگی به خود ما داشته که پتانسیل لازم را داشته باشیم تا از مهمانان خودمان به نحو احسنت پذیرایی کرده و آموزش های لازم را به آنها بدهیم.
سوهانی در پایان در خصوص خبرگزاری پانا در این اردو تصریح کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته معاونت پرورشی بسطام به بنده متقبل شده، پیگیرانه موضوع پانا را دنبال کرده و امیدوارم که خبرگزاری پانا بتواند با پتانسیل خود، افراد بیشتری را جذب کند. در تمامی اتفاقاتی که می افتد، حضور خبرنگاران می تواند موثر باشد و به عنوان تشکل خبر پراکنی می تواند خبر ها را در سطح گسترده ای پخش نماید.
/ پوریا شاهب /














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن