تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815643309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دبستان دختران را به پوشیدن رنگ های شاد مجبور می کنند بعددر دانشگاه از آنها انتظار حجاب برتر دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: در دبستان دختران را به پوشیدن رنگ های شاد مجبور می کنند بعددر دانشگاه از آنها انتظار حجاب برتر دارند استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با انتقاد از پوشش دختران در مقاطع دبستان و متوسطه اول و دوم گفت: در برخی کشورهای مسلمان همسایه، پوشش رسمی دختران در مدارس از دوره ابتدایی چادر است اما در نظام آموزشی ما از دبستان، دختران را به پوشیدن مانتو با رنگ ها و طرح های مختلف و شاد الزام میکنند؛ سپس توقع داریم در دانشگاه آنها حجاب برتر و چادر را بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سقاچی در همایش دبیران ستادهای اقامه نماز شهرستانهای فارس با بیان این كه ستاد اقامه نماز استان فارس جزو سه ستاد برتر كشور است افزود: ضعف دیگر نظام آموزشی، انتخاب ضعیف معلمین پرورشی است و هنوز هم متاسفانه در بسیاری از اوقات وقتی برای معلمی هیچ كاری ندارند، او را در سمت معلم پرورشی قرار میدهند.
وی یكی از بهترین برنامه های ستاد اقامه نماز را برگزاری نشست های دانش آموزی برشمرد و افزود: متاسفانه برخی معلمین درصدد سكولار بار آوردن دانش آموزان هستند و بسیاری از دانشآموزان با انواع و اقسام شبهات رو به رو میباشند و فردی را سراغ ندارند كه برای رفع مشكل کمک بگیرند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس در ادامه خواستار ستادی عمل كردن مسئولین اقامه نماز در شهرستانها شد و اظهار داشت: تفاوت برنامههای امسال با سال گذشته در این است كه امسال برنامه از استانها به مركز پیشنهاد داده شد كه فارس نیز 20 برنامه به ستاد مركزی پیشنهاد كرد.
حجت الاسلام والمسلمین سقاچی همچنین بیان کرد: در زمینه طرحهای نماز در بازار و «منهاج» در شیراز ضعیف عمل كردیم؛ گرچه دوبار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در بازار شیراز سخنرانی كردند و یك بار بازاریان را خدمت آیت ا... حائری بردیم و چندین بار نیز آیت ا... ایمانی در خطبههای نمازجمعه بر این امر تاكید كردند اما متاسفانه دستاوردی نداشتیم البته خوشحالیم كه شهرستان های دیگر فارس در این زمینه به خوبی عمل كردند به گونه ای که هر شهرستان حداقل یك بازار را پشتیبانی می كند و در خصوص شیراز هم نا امید نیستیم.
حجت الاسلام والمسلمین سقاچی راه اندازی گفتمان خانواده مطهر را از دیگر برنامه های ستاد اقامه نماز فارس اعلام کرد و اظهار داشت: وضعیت طلاق رو به افزایش است و در یكی از استانهای كشور تعداد ثبت آمار ازدواج و طلاق مساوی است. در استان فارس هم آمار ازدواج حدود 34 درصد پایین آمده اما با برخی اقدامات كیفی می توان حتی زوجین در شرف طلاق را به آغوش گرم خانواده برگرداند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به وضعیت مساجد شیراز در برگزاری نماز جماعت صبح ابراز داشت: در سال 1380 در حدود 6 مسجد بعلاوه چند امامزاده در شهر به اقامه نماز جماعت صبح میپرداختند و اکنون این تعداد به حدود 85 مسجد رسیده گرچه هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب و اقامه نماز جماعت در تمامی 490 مسجد شهر فاصله بسیار داریم.
حسین ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارس نیز در این همایش گفت: مسائل سیاسی را در اقامه نماز دخالت ندهیم. وی به تصویب قانون شورای عالی نماز در مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و افزود: این شورا متشكل از چند وزیر است ولی كمتر شاهد تشكیل آن هستیم و متاسفانه این قانون در عمل خاصیتی نداشت زیرا جمع كردن وزرا در یك جلسه با مشغله هایی كه دارند، سخت است.
ذوالانوار اظهار داشت: هم اکنون از لحاظ پیشرفت علمی رتبه 17، در نانو رتبه ششم و در موشكی رتبه چهارم دنیا را داریم. مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مدافعین حرم همه اهل نمازند. غرب همه قدرت خود را به كار گرفته است كه سوریه و عراق سقوط كند و بعد از آن نوبت ایران برسد كه تاكنون موفق نبوده است.
وی همچنین از رزمندگان جنگ سایبری در مقابله با توطئه های دشمنان تقدیر كرد.
مدیر ستاد اقامه نماز فارس با تایید كمبود بودجه، نیرو و امكانات در ستاد اقامه نماز اضافه كرد: باید از تمامی امكانات مادی و معنوی دستگاه ها در امر اقامه نماز استفاده شود و باید بتوانیم تمامی ارگان ها را در مسیر اقامه نماز دخالت دهیم. حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور، امام جمعه سپیدان هم خواستار توجه جدی شورای فرهنگ عمومی به اقامه نماز شد.
وی افزود: 80 درصد مشكلاتی كه داریم به دلیل فاصله گرفتن از نماز است.
امام جمعه سپیدان ضمن اظهار تاسف از محرومیت ستاد اقامه نماز ابراز داشت: برای آمدن نوروز ستاد تسهیلات راه اندازی می شود و از شخص رئیس جمهور تا همه ادارات ذی ربط در آن شركت می كنند و زمین و زمان را به هم می دوزند كه نوروز آمد! در صورتی كه قرآن به صراحت همه ما و مسئولین را به اقامه نماز فرا می خواند.
وی بیانات مقام معظم رهبری را نصب العین تمامی مسئولین نظام دانست و تاكید كرد: معظم له در تمامی جوانب و عرصه ها در این 37 سال سخن گفتهاند اما متاسفانه بسیار كم هستند كسانی كه به این فرمایشات عمل كنند.
وی تمامی مصیبت ها را در جامعه ناشی از سهل انگاری در اقامه نماز اعلام کرد و افزود: بسیاری از مشكلات جوانان و آسیب های نوظهور در جامعه با اقامه نماز حل می شود.
امام جمعه سپیدان با بیان این که ستاد نماز جمعه سپیدان به مدت سه سال رتبه اول را كسب می كند، خواستار ورود جدی ائمه جمعه در مسائل دینی جامعه شد و اضافه كرد: امام جمعه باید در تمامی مسائل دینی شهرستان دخالت مستقیم داشته باشد، وگرنه كار جلو نمیرود.
وی ضمن اظهار تاسف از این كه برخی در جامعه به طور رسمی ترویج بیدینی می كنند، از مشاهده برخی از این نمونه ها در ادارات شدیداً ابراز ناراحتی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور همچنین از ساخت نمازخانه و راهاندازی نهاد مشاوره و نماز جماعت در پیست اسكی سپیدان خبر داد.

کلید واژه ها: استان فارس -




یکشنبه 3 مرداد 1395 - 09:17:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن