تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان برای تظاهرات در بحرین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فراخوان برای تظاهرات در بحرین ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین دراعتراض به تشدید فشارها علیه شیعیان این کشور و محاصره تجمع کنندگان در میدان الفداء الدراز ، دعوت به برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز د ر سراسر بحرین کرده است .
۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد ساعت 15:08

به گزارش پانا؛ گروه جوانان انقلاب ۱۴ فوریه با نامگذاری این جمعه به عنوان "جمعه فداکاری" اعلام کرد: به فرموده آیت الله عیسی قاسم ملت بپاخاسته بحرین در مسیر پیروزی قرار گرفته و از این مسیر باز نخواهد گشت هراقدامی که رژیم بحرین باهدف شکست اراده ملت انجام دهد محکوم به ناکامی استِ.
درهمین حال ائمه جمعه و جماعات شیعه بحرین طی بیانیه ای اعلام کردند نماز جمعه و جماعت درمسجد امام صادق (ع)الدراز و سایر مساجد بحرین برگزار می شود.
رژیم حاکم بر بحرین در چارچوب افزایش فشار و محدودکردن فعالیت شیعیان این کشور به طرق مختلف سعی در مانع تراشی در مسیر برگزاری نماز جمعه در مساجد شیعیان این کشور می کند.
به گزارش العهد، سید عبدالله الغریفی یکی از چهره های مذهبی بحرین شب گذشته در سخنانی در مسجدامام صادق منطقه القفول اعلام کرد: تحولات بی سابقه ای که در سطح محلی وبین المللی ودر واکنش به سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهخبر شیعیان بحرین رخ دا د؛ قابل پیش بینی بود زیرا ایشان با توجه به جایگاه علمی مذهبی و ملی که دارند یک فرد عادی به شمار نمی روند.
وی با اشاره به تنش سیاسی و مذهبی موجود ، خواستار حل این مساله با درایت و حکمت شد و افزود: دخالت دولت بحرین در مساله خمس و وجوه شرعی با هر توجیهی غیر قابل پذیرش است.
درادامه تحولات سیاسی در بحرین افراد شبه نظامی با حمایت ماموران امنیتی به خانه برخی ساکنان منطقه النویدرات ریخته و اقدام به بازرسی خانه های مردم کردند ولی گزارشی ازبازداشت افراد نرسیده است.
درتصاویر منتشر شده از این اقدام ؛حضور گسترده دهها خودروی نظامی وشخصی در منطقه مذکور دیده می شود که با استقرار در منطقه موجب تشویش ونگرانی مردم شدند.
این یورش امنیتی به خانه های مردم همزمان با فراخوانی دهها تن از شهروندان به اتهام برگزاری تجمع و نماز بدون مجوز صورت گرفته است.
روز گذشته ۱۴ شهروند بحرینی به جرم اقامه نماز جماعت به امامت «یک فرد ممنوع از نماز» -علامه شیخ محمد الصنقور- و تجمع غیرمجاز در مسجد امام صادق (ع)بازداشت شدند.
رژیم آل خلیفه دوشنبه هفته گذشته در اقدامی بر خلاف قوانین انسانی، تابعیت حاج شیخ عیسی احمد قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد.
در پی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، هزاران بحرینی به همراه علمای دینی در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم تحصن و تاکید کردند، هرگز تسلیم تهدیدات نظامیان آل خلیفه نخواهند شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن