تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج حسن به خانه سالمندان منتقل شد/امام رضا یاری‌‎گر بی‌پناهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازتاب گزارش مهر؛
حاج حسن به خانه سالمندان منتقل شد/امام رضا یاری‌‎گر بی‌پناهان

کراپ‌شده - بهبود وضعیت حاج حسن 1


شناسهٔ خبر: 3718405 - سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
استانها > خراسان رضوی

.jwplayer{ display: inline-block; } مشهد ـ در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری مهر از وضعیت اسفناک زندگی حاج حسن، این پیرمرد مشهدی با یاری آستان قدس رضوی به خانه سالمندان منتقل شد. به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری مهر خراسان رضوی در پنجم تیرماه، گزارشی از وضعیت حاج حسن، یکی از اهالی همین شهر که در کنار کوچه‌ای نزدیک به حرم رضوی کارتن خواب بود را با تیتر «زخم‌هایی به عمق رنج زندگی/ حضرت رضا ضامن بی‌پناهی حاج حسن» بر روی خروجی خود قرار داد. حاج حسن به دلیل نداشتن فرزند، کهولت سن، بیماری و برخوردار نبودن از تغذیه حداقلی، در شرایط دردآوری به سر می‎برد و وضعیت جسمانی وی مناسب نبود. این پیرمرد مشهدی که در کوچه آستانه‌پرست مشهد صرفا زنده بود و تنها تکه‌ای پارچه، سقف پناهگاهش را تشکیل می‌داد، این روزها اما وضعیت متفاوتی دارد.

امام رضا(ع) که یاری‌گر مظلومان و بی‌پناهان است، ضامن حاج حسن نیز شد و با همت و توجه تولیت معزز آستان قدس رضوی، حاج حسن امروز در یکی از خانه‌های سالمندان مشهد تحت مراقبت‌های بهداشتی، درمانی و تغذیه‌ای است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن