تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلاتان بزرگ‌ترين انتقال اروپايي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زلاتان بزرگ‌ترين انتقال اروپايي
فصل نقل و انتقالات اروپا شروع شده و تيم‌هاي مطرح قاره سبز تمام تلاش‌شان را مي‌کنند تا بهترين بازيکنان جهان را به خدمت بگيرند.
نویسنده : اشرف رامين 


فصل نقل و انتقالات اروپا شروع شده و تيم‌هاي مطرح قاره سبز تمام تلاش‌شان را مي‌کنند تا بهترين بازيکنان جهان را به خدمت بگيرند. از آنجا که قيمت بازيکنان شناخته شده بسيار بالاست، مديران ارشد باشگاه‌ها براي عقد قرارداد با يک بازيکن جديد همه جوانب را بررسي مي‌کنند و در صورت تأييد سرمربي با بازيکن مورد نظر وارد مذاکره مي‌شوند. در حالي که هنوز زمان زيادي به پايان فصل نقل و انتقالات باقي‌ مانده بسياري از باشگاه‌هاي مدعي اروپايي بازيکنان مدنظر را به خدمت گرفته‌اند و تمرينات پيش از فصل را نيز آغاز کرده‌اند.
  
بارسلونا
ضعف در خط دفاعي سرمربي بارسلونا را بر آن داشت تا قبل از آنکه فصل جديد لاليگا شروع شود فکري به حال اين معضل کند. لوئيز انريکه براي اينکه خيالش از بابت مدافعان راحت باشد دستور داد مسئولان باشگاه براي به خدمت گرفتن ساموئل اومتيتي وارد عمل شوند. مدافع پيشين ليون به‌رغم سن و سال کمي که دارد در فصل گذشته لوشامپيونه پاس‌هاي سالم زيادي را به هم تيمي‌هايش داد (87/2 درصد). همين مسئله سبب شد تا انريکه براي خريد اين بازيکن اصرار کند. قرارداد پنج ساله او 25 ميليون يورو ارزش دارد. البته انريکه براي آنکه به خاطر مصدوميت احتمالي مدافعانش نگراني نداشته باشد لوکاس دينيه از پاري‌سن‌ژرمن را هم به نيوکمپ کشاند. قرارداد دينيه نيز پنج ساله اما به ارزش 16/5 ميليون يور است. دنيس سوارز، هافبک هجومي ويارئال هم قراردادي چهار ساله با آبي و اناري‌ها ثبت کرده است. دني آلوز و رافائل خمينز، سرشناس‌ترين بازيکنان جدا شده از جمع کاتالان‌ها هستند.
  
منچستريونايتد
بدون شک انتقال زلاتان ابراهيموويچ از پاري‌سن‌ژرمن به اولدترافورد را بايد يکي از خريدهاي مهم شياطين سرخ و انتقال‌هاي مهم اروپا در سال‌هاي اخير خواند. منچستريونايتد از زماني که فرگوسن بازنشست شده ديگر نتوانسته قدرتش را به رقبا ديکته کند. سران اين تيم آقاي خاص را به منچستر آوردند تا بلکه او بتواند تيم را متحول کند. اولين بازيکني که خوزه مورينيو خواهان به خدمت گرفتن او شد، ايبرا بود. مهاجم سوئدي در سال‌هاي اخير براي پاريسي‌ها حکم بازيکن کليدي را داشت اما با پايان قراردادش تصميم گرفت به جزيره برود و زير نظر مورينيو کار کند. قرارداد زلاتان يک ساله و در ازاي دريافت دستمزد هفتگي 200 هزار پوند منعقد شده است. هافبک ارمنستاني از دورتموند به اولدترافورد رفت تا يکي از بهترين خريدهاي آقاي خاص به شمار بيايد. هنريک ميختاريان پس از موافقت مسئولان دورتموند به مدت چهار سال به منچستر پيوست. دستمزد سالانه او نزديک به 13 ميليون يورو است. البته سرمربي جديد شياطين اولين خريدش را از تيم ويارئال انجام داده و در اين انتقال اريک بايلي مدافع ساحل عاجي اين تيم در ازاي 30 ميليون پوند قراردادي دو ساله امضا کرد. ويکتور والدس، دروازه‌بان اين تيم ديگر پيراهن قرمزها را به تن نمي‌کند و به تيم ميدلزبرو پيوسته است.
  
بايرن‌مونيخ
هنوز سرمربي جديد باواريايي‌ها مشخص نشده بود که کاپيتان دورتموند طي قراردادي پنج ساله به بايرن پيوست. متيو هوملس پس از هشت سال از جمع زردپوشان جدا شد و مبلغ قراردادش 35 ميليون يورو اعلام شده است. مدافع آلماني در اين مدت نقش کليدي در دورتموند ايفا کرد و از اين پس بايد در خدمت تيم آنچلوتي باشد. رناتو سانچس نيز از بنفيکا به بايرن‌مونيخ نقل مکان کرده است. هافبک پرتغالي قراردادي پنج ساله امضا کرده و ارزش قراردادش 35 ميليون يورو تخمين زده شده است. سانچس 18 سال بيشتر سن ندارد.
  
چلسي
گزينه اصلي آنتونيو کونته پس از کشمکش‌هاي بسيار سر از استفوردبريج درآورد. انگلو کانتهف هافبک پيشين لسترسيتي در فصل آينده پيراهن چلسي را به تن مي‌کند. هافبک فرانسوي که حسابي مورد توجه سرمربي جديد قرار گرفته به مدت پنج سال و با قراردادي 30 ميليون پوندي به لندن آمده است. اين بازيکن فصل پيش از يک تيم دسته دومي فرانسوي به لسترسيتي آمده بود و در اولين سال حضورش در جزيره طعم قهرماني را چشيد. ميچي باتشواي نيز از مارسي راهي چلسي شده است. اين بازيکن 22 ساله براي تيم سابقش در فصل پيش 23 گل به ثمر رساند.
  
يوونتوس
مدافع بايرن‌مونيخ سر از تورين درآورد. يوونتوس براي به خدمت گرفتن مهدي بن عطيه تلاش زيادي کردند. اين مدافع 23 ساله در ازاي قراردادي قرضي براي بانوي پير به ميدان مي‌رود. دني آلوز نيز در فصل جديد پيراهن يووه را به تن مي‌کند. مدافع برزيلي روزهاي خوشي را در بارسا سپري کرده و اميدوار است در ايتاليا نيز خوش بدرخشد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن