تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804590440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گیتی پسند:طروسیان چیزی از فوتبال نمیدانست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گیتی پسند:طروسیان چیزی از فوتبال نمیدانست
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: ما بازیکنان ضعیفی نداشتیم، فقط بی‌لیاقتی و ندانم‌کاری و دست‌های پشت پرده باعث شد که سهمیه میلیاردی گیتی‌پسند در لیگ یک به سهمیه 500 میلیونی در لیگ دسته دوم تبدیل شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید اسماعیل‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت تیم فوتبال گیتی‌پسند اظهار داشت: آن چیزی که من شنیده ام این است که به احتمال بسیار زیاد سهمیه این تیم به فروش خواهد رسید، حتی با آقای میرحسینی هم تماس گرفتم که ایشان هم گفتند امسال قصد تیمداری ندارند.
وی ادامه داد: من 2 سال دیگر با گیتی پسند قرارداد دارم و چون از تیم فولاد یزد به این باشگاه آمدم به احتمال زیاد دوباره به آن تیم ملحق خواهم شد. البته با چند تیم دیگر هم مذاکره داشته ام و منتظر جواب آنها هستم.
بازیکن تیم فوتبال گیتی‌پسند با انتقاد از برخی از اقدامات این باشگاه گفت: تا کنون تنها 50 درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده ام، اما شرایط در این باشگاه به نحوی بود که به هر بازیکنی به دلخواه خودشان پول می دادند. مثلاً تعدادی از بازیکنان 40 درصد و بعضی هم بالای 50 درصد می گرفتند که به نظر من این موضوع به دست های پشت پرده در باشگاه برمی‌گردد. حتی برای دادن رضایتنامه مبالغی در حدود 30 تا 40 میلیون تومان پول از ما می خواهند.
اسماعیل‌زاده در مورد سقوط گیتی‌پسند به لیگ دسته 2 بیان داشت: ما بازیکنان ضعیفی نداشتیم، فقط بی لیاقتی و ندانم کاری و دست های پشت پرده باعث شد که سهمیه میلیاردی گیتی پسند در لیگ یک به سهمیه 500 میلیونی در لیگ دسته 2 تبدیل شود. امید بسیاری از جوان‌های شهر اصفهان به این تیم بود که متأسفانه سرمربیگری  تیم را به شخصی سپردند که چیزی از فوتبال بلد نبود.
وی افزود: فقط به خاطر اینکه تیم گیتی پسند بتواند در زمین آرارات تمرین و بازی کند با این مربی قرارداد بستند و ایشان از نتایج بدی که تیم به دست می‌آورد اصلاً ناراحت نمی شد و باشگاه هم هیچ اقدامی برای تعویض این مربی انجام نمی داد و انگار نوشته بودند که این سرمربی تا آخر فصل حتماً باید در این تیم بماند حتی در صورت بروز هر مشکل و اتفاقی.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گیتی‌پسند با اشاره به برخی اتفاقات پشت پرده این تیم گفت: در بازی دوازدهم ما با تیم صنعت نفت آقای جنتی گفت اگر این مسابقه را ببازید سرمربی تیم برکنار خواهد شد، که حتی سرمربی جدید را هم انتخاب کرده بودند اما با وجود اینکه آن بازی را باختیم و آقایان طاهری و جنتی با هم جلسه گذاشتند، من شنیده‌ام که در آن جلسه طاهری اصرار داشته طروسیان در تیم بماند اما جنتی مخالف بوده است و در نهایت باز هم طروسیان سرمربی این تیم باقی ماند.
وی ادامه داد: من از کارهای باشگاه سر در نمی‌آوردم. مثلاً مواقعی که پول پاداش را به تیم می‌دادند این پول به حساب تعدادی از بازیکنان واریز می‌شد و به تعدادی پاداش نمی‌دادند. من متعجب هستم چرا باید یکسری پاداش دریافت کنند ولی بقیه نه.
اسماعیل‌زاده گفت: من زمانی که به فولاد یزد رفتم با مبلغی خوب با این تیم به توافق رسیدم و حتی در قراردادم آپشن‌های خوبی را برای من در نظر گرفتند، اما آقای طاهری و دیگر مسئولان با من مذاکره کردند که اگر می شود به تیم گیتی پسند بروم و در شهر خودم فوتبال را ادامه بدهم و من هم موافقت کردم و با مکافات رضایتنامه گرفتم و به اصفهان آمدم.
وی بیان داشت: از من خواستند که تست بدهم و فکر می‌کنم دلیلش این بود که می‌خواستند مبلغ قرارداد من را پایین بیاورند. روز اول قرار شد من با افراد جدید تست بدهم، ولی به خاطر اینکه آنها حرفشان را تغییر داده بودند من راضی به تست دادن نشدم و روز آخر نقل و انتقالات اسم من را از لیست خارج کرده بودند که با هزار تلاش قرار شد با من هم قرارداد ببندند.
اسماعیل‌زاده افزود: روز قرارداد، قرار بود هم طروسیان و هم حسینی به دفتر ثبت قرارداد بیایند ولی متأسفانه هیچ یک از آنها نیامدند و فقط تدارکات تیم آمده بودند که مبلغ قرارداد من را بسیار پایین زده بودند و به من گفتند این قرارداد را امضا کن بعد قرارداد داخلی را بیشتر خواهیم بست. ولی در آخر به تعهداتشان عمل نکردند و قرارداد من را بسیار پایین بستند.
وی سهمیه تیم گیتی‌پسند را حق اصفهان دانست و گفت: اگر این سهمیه در اصفهان بماند عالی می‌شود چراکه به نظر من بازیکنان اصفهانی نمی‌توانند در شهرهای دیگر بازی کنند ولی امیدوارم این سهمیه در اصفهان بماند تا به جوان‌های اصفهانی کمک بشود و همین سهمیه لیگ دسته 2 را با یک مربی خوب به مسابقات بفرستند.







۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن