تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813139795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت واحدهای راکد با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور: فعالیت واحدهای راکد با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش افزایش می یابد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با تاکید بر فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال گفت: باید فعالیت این واحدها با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش افزایش یابد که این موضوع در نشست امروز تبریز بررسی می شود.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير ساعت 10:20

خبرگزاری پانا+باید فعالیت واحدهای راکد با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش افزایش یابد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در خصوص اهداف سفر به تبریز با اشاره به سفر روحانی و هیات دولت در سال گذشته به این استان گفت: برخی پروژه های مصوب شده در این سفر انجام شده و بخشی نیز باید تا پایان سال انجام شود؛ بر همین اساس مقرر شد با نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی در جلسه شورای برنامه ریزی استان پیشرفت کار بررسی شود.
نوبخت اظهار کرد: با توجه به تاخیری که در تخصیص برخی از اعتبارات سال گذشته پیش آمد، امیدواریم امسال بتوانیم آن اعتبارات را تکمیل کنیم تا طرح ها در زمان مقرر افتتاح شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس مشترک اعضای شورای برنامه ریزی منطقه دو کشور متشکل از استان های آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی، گفت: در این اجلاس مساله توسعه این منطقه مورد بازبینی قرار می گیرد.
سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ادامه داد: بر اساس آمایش سرزمین، این استان ها به جهات فرهنگی و مشابهت هایی که دارند در یک منطقه آمایشی قرار گرفته اند و برای پیشرفت و توسعه این منطقه غیر از تک تک استان ها که در دستور کار قرار دارد، برای کل منطقه نیز برنامه داریم. وی با تاکید بر فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال گفت: باید فعالیت این واحدها با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش افزایش یابد که این موضوع در نشست امروز تبریز بررسی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد نشست شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی و اجلاس مشترک بین چهار استان شمالغرب کشور که در تبریز انجام می شود، بتواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش را برای این مناطق فراهم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن