تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814975863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نمایش در محمودآباد به روی صحنه رفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
یک نمایش در محمودآباد به روی صحنه رفت

سالن نمایش تئاتر پلاتو


شناسهٔ خبر: 3710886 - دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
استانها > مازندران

.jwplayer{ display: inline-block; } محمودآباد - نمایش خنکای ختم خاطره به نویسندگی مهدی آذرنگ و کارگردانی محسن سپاسی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر محمودآباد به روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار مهر، اکران نمایشنامه «خنکای ختم خاطره» که در سال ۱۳۸۸ به درخواست بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نوشته شد از روز شنبه شروع شد و تا شامگاه چهارشنبه ادامه دارد. خلاصه داستان این نمایش به سربازی به نام یوسف می‌پردازد که در کما به سر می‌برد، همه‌چیزش از بین رفته و فقط چشم و قلبش سالم مانده است و فرشته‌ای واسطه آمدن او از عالم برزخ به زمین «دنیای زندگان» می‌شود. یوسف پس از ۲۵  سال به‌شرط آن اجازه حضور در زمین و در دنیای زندگان  حضور پیدا می‌کند که  هرگز لب به سخن نگشاید، با پخش خبر زنده شدن شهید، خانواده‌های زیادی می‌گویند که این شهید زنده شده متعلق به آنان است و یوسف در زمین خانواده‌هایی را می‌بیند که هر یک منتظر یوسف مفقودالاثر خودشان هستند. مأموران بنیاد شهید هر چه تلاش می‌کنند تا والدین اصلی یوسف را پیدا کنند، اما با متقاضیان بیشتری روبرو می‌شوند. این نمایش از سوی گروه تئاتر قو وابسته به گروه تئاتر همرهان شهرستان محمودآباد به سرپرستی احترام حسین پور، به نویسندگی مهدی آذرنگ و کارگردانی محسن سپاسی از ۲۰ الی ۲۴ تیرماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان به روی صحنه می‌رود.
  در این نمایش شکیبا مرصلانی، علی فکور رحیمی، محسن صوفی، دلناز فغانی، محمدرضا اصغری، علی احسانیان، امین صدقی، به بازی می‌پردازند.حمیدرضا گل محمدی توان دشتی، علیرضا گل محمدی، سعید گل محمدی، مجید کریمی، امیر کرمانی، مجتبی قلی زاده، محمد دور افکن، مهدی دور افکن و جواد اسماعیلی از یاری گران و عوامل فنی این نمایش هستند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن