تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| شیوه های مدرن تمرینات بازی های بومی و محلی برای اولین بار در کشور در زاهدان اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
شیوه های مدرن تمرینات بازی های بومی و محلی برای اولین بار در کشور در زاهدان اجرا شد
حمیدرضا عابدی در گفت و گو با خبرنگار نی زار اضهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با همکاری هیئت ورزش های روستایی و عشایری در فصل تابستان اقدام به راه اندازی یک مدرسه بازی های بومی و محلی در سطح شهرستان زاهدان به صورت پایلوت کرده است. وی اضافه کرد: در […]
حمیدرضا عابدی در گفت و گو با خبرنگار نی زار اضهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با همکاری هیئت ورزش های روستایی و عشایری در فصل تابستان اقدام به راه اندازی یک مدرسه بازی های بومی و محلی در سطح شهرستان زاهدان به صورت پایلوت کرده است.
وی اضافه کرد: در این مدرسه باری هایی از قبیل هفت سنگ ، خسو ، دال پلان ، چوب بازی ، خانه بازی و یک قول دوقول آموزش و تمرین داده می شود.
این مربی ورزش بیان کرد: آقایان مهدی خمر ، حمیدرضا عابدی ، علی شیبانی ، خانم رضایی، خانم حیدری و خانم نهتانی مربیان تربیتی ورزشی این مدرسه هستند.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ روز دیگر مسابقات کشوری این رشته برگزار می شود ، یادآور شد: بیش از ۵۰ دانش آموز از کلاس سوم تا ششم ابتدایی در این مدرسه در حال آموزش هستند و از بین این دانش آموزان ۱۲ دختر و ۱۲ پسر برای مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.
این کارشناس علوم ورزشی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور شیوه های مدرن تمرینات در این استان و در شهرستان زاهدان در رشته بومی و محلی برای آمادگی دانش آموزان اجرا می شود.
وی افزود: رقص بومی و محلی در این دوره آموزش داده می شود.
عابدی گفت: از آقایان غلام حاضر رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش ، محمدی کارشناس تربیت بدنی ناحیه ۱ ، جهانتیغ کارشناس تربیت بدنی ناحیه ۲ ، خانم رضایی مسئول کمیته بازی های بومی و محلی آموزش و پرورش و خانم حیدری که ما را در برگزاری این دوره آموزشی یاری کرده اند تشکر می کنم.
IMG-20160705-WA0000

۱۵ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن