تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804312546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اکران فیلم تازه رخشان بنی اعتماد / «آی آدم‌ها» زنجیر اتصال یک شبکه بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مراسم اکران فیلم تازه رخشان بنی اعتماد / «آی آدم‌ها» زنجیر اتصال یک شبکه بین المللی فرهنگ > سینما - رخشان بنی اعتماد در مراسم اکران «آی آدمها» گفت:«می‌خواهم این اکران را به مردی بزرگ تقدیم کنم که در طول تهیه این فیلم بارها و بارها پشت صحنه اشک ریخته است؛ یدالله نجفی صدابردار و مهین نیکذات همسر وی.»



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «آی آدمها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد شب گذشته با حضور هنرمندان در سالن قلم کتابخانه ملی ایران رونمایی شد.




در این مراسم که باران کوثری و حبیب رضایی اجرای آن را برعهده داشتند، ضمن معرفی موسسه خیریه زنجیره امید از ایجاد كمپيني براي کمک به ساخته شدن بیمارستان 540 تختخوابه اطفال توسط این موسسه خبر داده شد.
مریم مرعشی به عنوان موسس و مادر «زنجیره امید» با تشکرازهنرمندان و مدعوین که وقتشان را برای این مجموعه گذاشتند توضیح داد که این زنجیره زمینه ای را فراهم کرده است تا با همکاری پزشکان ایرانی و خارجی بهترین خدمات درمانی برای بچه های بیمار ارائه شود.
او با اشاره به فعالیت های موسسه زنجیر امید توضیح داد: در این موسسه کودکان پناهنده مقیم ایران و حتی کودکانی که کارت اقامت ندارند را نیز پذیرش می کنند. از ابتدای فعالیت این موسسه 7 هزار کودک مورد درمان قرار گرفتند که 1500 تن از آنها کودکان پناهنده افغان بوده اند.
مرعشی با توضیح روند ساخت بیمارستان و ضرورت های وجود چنین بیمارستانی، هزینه ساخت آن را 240 میلیارد برآورد کردوی توضیح داد که زنجیره یک شبکه بین المللی دارد تا بتواند در ارتقای سطح درمان و آموزش موثر باشد.
در ادامه رخشان بنی اعتماد روی سن آمد و از ضرورت توجه به زنجیره امید سخن گفت. او توضیح داد:  نام این موسسه از تلاش پزشکان فرانسوی برای کمک به کودکان بیمار آفریقایی گرفته شده است. پزشکان، کودکان آفریقایی را برای درمان به فرانسه اعزام می کردند و در آنجا خانواده های فرانسوی سرپرستی آنها را به عهده می گرفتند تا روند درمان طی شود و بعد این کودکان به آفریقا و زادگاه و خانواده شان بازمی گشتند که این حلقه های بهم پیوسته از انسان هایی که برای درمان کودکان تلاش می کردند را زنجیره امید نامیدند و در ایران نیز خانم مرعشی این زنجیره را بنا کرده است.
بنی اعتماد با اشاره به ضرورت ساخت بیمارستان 540 تختخوابی برای کودکان بیمار گفت: این بیمارستان نیاز بچه هایی است که واقعا دستشان از بسیاری نعمت ها کوتاه است.
او تاکید کرد: اگر «آی آدم‌ها» حلقه ای شود که شما عزیزان را به این زنجیره وصل کند من کار خودم را کرده ام. امیدوارم روزی  کودکان این سرزمین نیازی به زنجیره امید نداشته باشند.
 بیش از پانصد تن از هنرمندان و چهره هاي شاخص سینمایی از جمله اصغر فرهادی، نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، باران کوثری، حسین پاکدل، سروش صحت، مجتبی میرطهماسب، علیرضا رضاداد، علیرضا قاسم‌خان، عاطفه رضوی، مهتاب کرامتی، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیرحسین علم الهدی، جعفرصانعی مقدم، میثم مزلقانی، فروغ میرطهماسب، رویا نونهالی، حسن فتحی، غلامرضا کاظمی دینان، علیرضا داودنژاد، محراب شریفی نیا، آزیتا حاجیان و لیلی گلستان در این مراسم حضور داشتند.
مستند «آی آدمها» از مردادماه در سینماهای هنر و تجربه اکران می شود.   58247    

کلید واژه ها: رخشان بنی اعتماد - گروه سینمایی هنر و تجربه - سینمای ایران -




دوشنبه 14 تیر 1395 - 13:10:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن