تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساعتی در پشت‌صحنه برنامه «شیدایی»/ اینجا ساعت صفر عاشقی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد
ساعتی در پشت‌صحنه برنامه «شیدایی»/ اینجا ساعت صفر عاشقی است

شیدایی


شناسهٔ خبر: 3701556 - یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
هنر > رادیو و تلویزیون

.jwplayer{ display: inline-block; } در حالی دیشب در پشت‌صحنه «شیدایی» حاضر شدیم که این برنامه در بیست و هفتمین شب ماه مبارک رمضان میزبان فاطمه گودرزی و خانواده اش بود. به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب ۱۲ تیرماه مصادف با شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان مهمان ویژه برنامه زنده «شیدایی» شدیم که با حضور فاطمه گودرزی و دو فرزندش روی آنتن شبکه دو سیما رفت. استودیوی ۲۱  ساختمان شبکه دو سیما واقع در میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند از یک هفته قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به دکوری با تلفیق رنگ سفید و آبی و مبل های عدسی رنگ مزین شده است تا میزبان هنرمندانی باشد که از ازدواج و خانواده می گویند و ورزشکارانی که افتخارات شان را به ساحت مقدس امام هشتم (ع) تقدیم می کنند.

برنامه ساعت ۲۳ با اجرای عبداله روا و خواندن پیامک های مردمی آغاز شد و سپس نوبت به اجرای میثم معافی خواننده پاپ رسید. در سکوتی پر تلاطم و پرانرژی همه درصدد انجام وظایف بودند. بعد از اجرای معافی از فاطمه گودرزی بازیگر تلویزیون و سینما به همراه فرزندانش پویان و آوا گنجی دعوت شد تا مقابل مجری برنامه بنشینند و از فضای خانه و خانواده شان برای مردم سخن بگویند. فاطمه گودرزی از مادرانه هایش برای دو فرزندی گفت که غالب اوقات تنها بودند و شیطنت های شان گاهی کار دست شان می داد. این طور که از صحبت ها به نظر می رسید آوا شیطنتش از برادر بیشتر بود و با تعریف هر خاطره ای عوامل پشت صحنه را می خنداند. حضور این سه نفر فضای شادی را روی آنتن و در پشت دوربین فراهم کرد و در کل می توان آنها را خانواده ای منسجم و بی ادعا دانست که از تعارف ها و دیسیپلین های کلیشه دور هستند. گودرزی در بخشی از صحبت هایش اشاره کرد که به او نقش منفی نمی دهند و مجری از وی خواست تا ثانیه هایی در یک نقش منفی فرو برود اما چنان فضای شوخی و خنده غالب بود که تمرکزی برای این کار باقی نمی ماند. در خلال صحبت ها به موضوع ازدواج اشاره شد و پویان بیان کرد که در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کند چون شرایطش را ندارد اما عبداله روا مجری بیان کرد که شکسته نفسی می کند و اینطور نیست. آوا هم ظاهرا عجله ای برای این تصمیم ندارد و فعلا به هدف هایش فکر می کند. بعد از پایان این آیتم فاطمه گودرزی به همراه فرزندانش به اتاقی دیگر برای استراحت منتقل شدند و فرصتی دست داد تا با این بازیگر به گفتگو بنشینیم و او نارضایتی خود را از رسانه ملی بیان کند و اشاره کند که این روزها بسیاری از همارانش بیکار هستند و قبول نمی کند که همه این بیکاری ها و فیلم نساختن ها به خاطر بی پولی تلویزیون باشد. وی همچنین اشاره کرد که هیچ نیازی به شبکه های متعدد تلویزیونی نیست وقتی که شبکه های اصلی به جای تولید آثار نمایشی با تولید برنامه های ارزان ترکیبی و گفتگومحور آنتن را پر می کنند و بازیگران در سال به ده ها برنامه ای از این دست دعوت می شوند اما انتخاب می کنند که کدامش را بروند. در خلال گفتگوی من با خانم گودرزی، نوبت به آیتم «صفر عاشقی» رسید و محمد نبهان تهیه کننده برنامه مقابل مهران حسین زاده ورزشکار پارالمپیکی قرار گرفت تا این قهرمان دومیدانی که سه تا از مدال هایش را تقدیم موزه قدس رضوی کرده بود در این باره سخن بگوید. برنامه «شیدایی» هم به پاس مجاهدت و فداکاری کسانی که در این بخش از ارادت شان به آستان قدس رضوی می گویند تندیسی را به آنها اهدا می کند. یکی از نکات جالب توجهی که این ورزشکار روی آنتن بیان کرد این بود که اگر ورزشکاری خارجی از من در مورد فلسفه اهدای مدال‌هایم به حرم رضوی سوال کند او را به مطالعه زندگینامه و سیره امام رضا(ع) توصیه می‌کنم تا با این کار خودش جواب سوالش را پیدا کند. وقتی یک ورزشکار پشتوانه های معنوی داشته باشد معلولیت نقشش کمرنگ می شود و او از همه ظرفیت هایش می تواند استفاده کند.

پس از پایان این بخش میثم معافی قطعه ای دیگر از آثارش را اجرا کرد و عبداله روا پس از این بخش برنامه را به پایان برد. ساعت ۴۰ دقیقه بامداد بود که آنتن تحویل داده شد و رسما برنامه به پایان رسید. تهیه کننده «شیدایی» بیان کرد که این برنامه یک هفته قبل از آغاز ماه رمضان تکلیفش مشخص شد و اگر سال آینده ادامه دار باشد قطعا خیلی پیش تر مقدمات را آماده می کند تا با دست پُر تری مقابل قضاوت مردم قرار بگیرد. وی در بخشی از سخنانش عنوان کرد که آیتم ها و کسانی که برنامه دعوت می شوند برای هدفی خاص هستند و «شیدایی» از زوج ها و خانواده ها دعوت می کند تا رمز موفقیت شان را بیان کنند چراکه حضور هریک از این افراد برای مردمی که دوست دارند از هنرمندان و ورزشکاران محبوب شان بدانند غنیمت است. نبهان اشاره کرد که به دلیل استقبال از آیتم «صفر عاشقی» و علاقه ای که شخصا به این بخش دارد احتمال می رود این آیتم به یک برنامه مستقل تبدیل شود. علاوه بر تهیه کننده، شتابزدگی نکته ای بود که عبداله روا هم به آن اشاره کرد اما این نکته را هم یادآور شد که برنامه های زنده در چنین ایامی لطف خاص خود را دارند و نباید این فرصت ها را از دست داد. این مجری همچنین به حضور هنرمندان مهمان برنامه اشاره کرد که هر کدام شان برای مردم قابل توجه هستند. تقریبا نزدیک به یک بامداد بود که همه عازم رفتن شدند و ساختمان شبکه دو سیما را ترک کردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن