تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه کردستان در مصاحبه با خبرنگاران مطرح کرد برگزاری یادواره شهیدان نمکی در سنندج/ سفر رهبری نقطه عطفی در تاریخ بعد از انقلاب کردستان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه کردستان در مصاحبه با خبرنگاران مطرح کردبرگزاری یادواره شهیدان نمکی در سنندج/ سفر رهبری نقطه عطفی در تاریخ بعد از انقلاب کردستان است
خبرگزاری فارس: برگزاری یادواره شهیدان نمکی در سنندج/ سفر رهبری نقطه عطفی در تاریخ بعد از انقلاب کردستان است
فرمانده سپاه کردستان از برگزاری یادواره شهدای 66 خانواده دارای 3 تا 6 شهید استان با محوریت شهیدان برادران نمکی در اواخر ماه جاری در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان در 22 اردیبهشت ماه سال 88، اظهار کرد: سفر رهبری به استان نقطه عطفی در تاریخ بعد از انقلاب کردستان است که متاسفانه آنگونه که باید به ابعاد آن پرداخته نشده است.
وی تصریح کرد: این سفر دو بعد داشت که دو طرف موضوع، رهبری و مردم سنگ‌تمام گذاشتند.
به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مردم با حماسه بزرگی که در استقبال از رهبر معظم انقلاب خلق کردند، وفاداری خود را نسبت به ولایت، رهبری، کشور و نظام اسلامیشان نشان دادند. سردار رجبی افزود: استقبال چشمگیر مردم از رهبری در اردیبهشت ماه 88 همه گمان‌های بد دشمنان را کنار زد.
وی با بیان اینکه طرف دیگر این موضوع مقام معظم رهبری بودند که عنایت بسیار ویژه‌ای نسبت به استان داشتند، گفت: این عنایت را در جلساتی که قبل از برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در خدمت رهبری بودیم، بسیاری از مسئولان به صراحت احساس کردند.
به گفته وی، در این نشست‌ها همگان کاملا درک کردند که تعلق‌خاطر رهبری به کنگره پیشمرگان کرد مسلمان بیش از یادواره‌های دیگر بود که همزمان با کنگره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان در سایر استان‌ها طی سال گذشته برگزار شد.
وی با بیان اینکه در زمان سفر مقام معظم رهبری به کردستان جلسات زیادی در بحث تامین امنیت رهبری به استان در تهران برگزار شد، افزود: برخی از مسئولان بنا به دلایل فنی و امنیتی بر این باور بودند که هواپیمای حامل رهبری در مرکز سایر استان‌ها فرود بیاید.
به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، در زمانی که نتیجه این جلسات محضر رهبر معظم انقلابی ارائه می‌شد، ایشان فرمودند، من باید به سنندج بروم و در نهایت هم همین امر صورت گرفت. فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در زمانی که هواپیمای رهبری در سنندج روی زمین نشست مقام معظم رهبری دست نوه خودشان را گرفته بودند و همراه اعضای خانواده از پله‌های هواپیما پایین آمدند. سردار رجبی با بیان اینکه این اقدام رهبری پیام‌های زیادی داشت که متاسفانه به آن پرداخته نشده است، تصریح کرد: معظم‌له با این اقدام خواستند بگویند، با تمام وجود به این کردستان آمده‌ام و این استان به پشتیبانی مردم امنیت کاملی دارد. وی با بیان اینکه باید بهتر از اینها به موضوعی به این مهمی پرداخته می‌شد ولی متاسفانه کم‌کاری کرده‌ایم، اظهار داشت: جا دارد ما مسئولان در استان تلاش کنیم 22 اردیبهشت را به عنوان روز کردستان در تاریخ رسمی کشور ثبت کنیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مردم و رهبری نسبت به همدیگر سنگ تمام گذاشتند اما سوال مهم اینجاست که چه کسی به این مسئله پرداخت و کدام یک از مسئولان برای ثبت این حماسه بزرگ به نام کردستان گام برداشت؟
وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید قوه محرکه ثبت 22 اردیبهشت به نام کردستان شوند، گفت: ثبت این روز به نام استان بستری برای معطوف کردن توجهات ملی و مرکز به استان خواهد شد.
سردار رجبی در ادامه از برگزاری یادواره 66 خانواده شهید بالای 3 تا 6 شهید در استان کردستان خبر داد و گفت: این یادواره با محوریت برادران شهید نمکی در در 29 اردیبهشت ماه امسال در مرکز استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این 66 خانواده طی یک سال شناسایی شده و متاسفانه در گذشته اطلاعاتی در مورد این خانواده‌های شهدا وجود نداشته است.
وی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه فرهنگ اولویت‌های ما جابه جا شده است، گفت: معتقدم در مسیر ضد فرهنگی قرار گرفته‌ایم و این امر متاسفانه گفتمان غالب روزمره ما شده و این واقعا ظلم به فرهنگ استان است.
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با بیان اینکه به موضوعات مهمی همچون این خانواده شهدا کمتر پرداخته شده است، اظهار داشت: اگر برادران شهید نمکی برادران واقعی ما بودند، واقعا چه انتظاری داشتیم.
وی افزود: این در حالی است که خانواده این عزیزان کمترین انتظاری از ما ندارند و بر این باور هستند که شهدای ما راه خود را شناختند و به درستی در این مسیر گام برداشتند.
سردار رجبی خاطرنشان کرد: کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در سال گذشته با همکاری همه بخش‌ها و مسؤولان در حد توان استان و در سطح مطلوبی برگزار شد.
وی از برگزاری یادواره‌های مختلفی در حد فاصل کنگره پیشمرگان کرد مسلمان تا کنگره اصلی 5400 شهید استان خبر داد و گفت: با برگزاری این یادواره‌ها به دنبال معرفی هرچه بیشتر شهدای استان هستیم.
به گفته فرمانده سپاه کردستان، متاسفانه ما در استان کردستان شهدایی داریم که هنوز مزار آنها شناسایی نشده و این مهم نشان از اوج مظلومیت شهدای سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.
وی با بیان اینکه با همین نگاه برگزاری یادواره شهدای خانواده‌های بیش از 3 تا 6 شهید را در استان آغاز کرده‌ایم، افزود: سپاه با افتخار به این موضوع که احساس می‌شد از جمله مواردی است که تا کنون زمین مانده است، ورود پیدا کرده است.
سردار رجبی خاطرنشان کرد: قسمت عمده این کار را سپاه انجام داده و سایر بخش‌ها به توان و با توجه به تجربه بسیار خوبی که در بحث برگزاری کنگره پیشمرگان کرد مسلمان داشتیم ورود پیدا کرده است.
وی از رونمایی از سردیس برادران شهید نمکی در سه راه نمکی سنندج همزمان با برگزاری این یادواره خبر داد و خاطرنشان کرد: نوشتن دو کتاب از زندگینامه شهیدان نمکی از دیگر برنامه‌های این یادواره است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: دو مجموعه دیگر نیز که حاوی زندگینامه شهدای 66 خانواده‌های بالای 3 تا 6 شهید است نیز در حال تدوین است که امیدواریم بستری برای شناساندن هرچه بیشتر این شهدا به مردم استان و کشور باشد.
وی از تولید تیزرهایی با همین موضوع و پخش آن همزمان با برگزاری یادواره برادران شهید نمکی‌ها خبر داد و افزود: برنامه و یادواره‌های دیگری نیز توسط برخی ادارات و دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/79002/و40

95/02/23 :: 11:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن