تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1844617282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیمرغ فیلم کوتاه به فجر ملی برمی‌گردد/به اکران جشنواره نیازی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گفتگو با مدیران انجمن سینمای جوان-۳
سیمرغ فیلم کوتاه به فجر ملی برمی‌گردد/به اکران جشنواره نیازی نیست

بازدید مدیران انجمن سینمای جوان از خبرگزاری مهر


شناسهٔ خبر: 3695355 - شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
هنر > سینمای ایران

.jwplayer{ display: inline-block; } مدیرعامل انجمن سینمای جوانان تاکید کرد که امسال سیمرغ فیلم کوتاه به جشنواره ملی فجر برمی‌گردد ولی لزومی به اکران فیلم‌ها در جشنواره نیست. خبرگزاری مهر- گروه هنر: انجمن سینمای جوانانا سال هاست که جوانان زیادی را آموزش می دهد و وارد سینمای ایران می کند؛ جوانانی که آموزش اولیه ای می بینند و آثاری را می سازند که گاه همان ها هم منشاء موفقیت های بزرگ و حرفه ای شان می شود. این موفقیت ها تا بدان جا بوده است که در جشنواره فیلم فجر یک تندیس سیمرغ هم برای آنها در نظر گرفته می شد و همین اتفاق انگیزه تازه ای می شد تا سینمای کوتاه تنها بابی برای ورود به عرصه حرفه ای تر فیلمسازی نباشد و خودش به عنوان یک مقصد در نظر گرفته شود اما در دوره ای این سیمرغ حدف شد و سال گذشته دوباره نامه ها و درخواست هایی برای بازگشت این سیمرغ به جشنواره فیلم فجر مطرح شد. فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در گفتگویی وعده داد که امسال این سیمرغ به جشنواره فجر بازمی گردد و نظرها در این باره مثبت است. فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به همراه سعید توکلیان معاون آموزشی و پژوهشی و سهیلا عسگری مدیر روابط عمومی انجمن در نشستی در خبرگزاری مهر به گفتگو درباره عملکرد این انجمن پرداختند. مدیران انجمن در قسمت اول این گفتگو به حضور اصغر فرهادی در یکی از دفاتر انجمن سینمای جوان اشاره کردند و آن را نوعی افتخار دانستند و معتقد بودند که اگرچه فرهادی خودش مسیر رشد خود را پیموده اما این حضور به نوعی توانسته است بستری را برای موفقیت های بعدی وی فراهم کند. مدیران انجمن سینما در قسمت دوم درباره میزان بودجه وعده داده شده از سوی رییس سازمان سینمایی برای تولید فیلم کوتاه بیان کردند که اعلام آن برای فیلمسازان کوتاه خوب نیست چراکه براساس یک میانگین سراغ ساخت اثر می روند. همچنین بیان شد که بسیاری از فیلم های کوتاه فاخر هستند درحالیکه وقتی نام فیلم های فاخر به گوش می رسد همه فکر می کنند باید حدود ۲۰ میلیارد برای آن هزینه شده باشد. در قسمت پایانی این گفتگو نیز مدیران انجمن از بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه به جشنواره فیلم فجر سخن گفتند. با ما بخش پایانی این گفتگو را می خوانید: * درباره آن بخش از بودجه ای که آقای ایوبی رییس سازمان سینمایی قول تخصیص آن را برای امور اجرایی انجمن سینمای جوانان داده اند آیا این نگرانی وجود ندارد که بودجه به طور عادلانه میان دفاتر این انجمن در استان ها تقسیم نشود؟ فرید فرخنده کیش: من به شما قول می دهم ما در محروم ترین استانی که شما نام می برید با یک پیمایش میدانی ۱۰ فیلمسازی که بتوانند بهترین آثار کوتاه را تولید کنند معرفی کنیم. من و آقای توکلیان چندی پیش شهرکرد بودیم و یکی از مسئولان آنجا نکته جالبی را با ما در میان گذاشت. او از من پرسید قبل از اینکه به شهرکرد بروم درباره هنرمندان این شهر سنجشی داشته ام؟ و من پاسخ منفی دادم. سپس پرسید که شما می دانید در چهارمحال و بختیاری برنده جایزه سیمرغ جشنواره فجر داریم یا می دانید که فیلمسازان ما چقدر جوایز جهانی دریافت کرده اند؟ و بعد من فکر کردم چقدر بی اطلاع هستم. بنابراین ممکن است فکر کنید چهار محال و بختیاری، زاهدان و ایلام و یا شهر های دیگر از لحاظ برخورداری از هنرمند و آرتیست محروم هستند اما اینطور نیست و سعی ما بر این است که همه سینماگران جوان و فعالان حوزه فیلم کوتاه را پوشش دهیم. حتما در آینده بر اساس عملکردمان از این ادعا دفاع خواهیم کرد. *مسلما هر شهری هنرمندانی دارد که وابسته به این هستند که دفتر انجمن سینمای جوان آنها را پشتیبانی کند. فرخنده کیش: ما سعی می کنیم دفاتر خود را ترغیب کنیم تا هنرمندان را شناسایی کنند و اصلا باید افتخار ما این باشد که یک تولید ملی داشته ایم و از استان های مختلف نمایندگانی در حوزه تولیدات هنری جذب کرده ایم. ما سال گذشته که در حوزه المپیاد فیلمسازی نوجوانان ورود کردیم، متعجب شدیم که چه دنیایی دارند. گاهی از نقاط و مناطقی فیلم هایی از یک نوجوان ۱۵ یا ۱۶ ساله به دست ما می رسید که غافلگیر می شدیم. این آثار نشان دهنده پتانسیلی بود که در آن مکان ها وجود داشت. خوشبختانه در آن مناطقی که ما توانستیم در آنها دفاتر انجمن سینمای جوان را تاسیس و راه اندازی کنیم فیلم ها و استعدادهای فوق العاده ای ظهور کردند. اتفاقا به نظر من افرادی که امسال یا سال گذشته فیلم های کوتاه موفقی داشتند و اکنون می خواهند به سینمای بلند ورود کنند و البته حمایت مطلوبی هم نمی شوند خود را در جشنواره فیلم فجر اثبات خواهند کرد. این افراد بدون حمایت های دولتی و بدون پشتیبانی هایی که لازم است انجام شود در جشنواره فیلم فجر حاضر می شوند و خود را اثبات می کنند.

سعید توکلیان: اتفاقا این نگرانی شما نکته ای است که برای آقای ایوبی اهمیت داشته است. اینکه دفاتر انجمن سینمای جوان در شهرستان ها و در نقاطی خارج از مرکز فعال شود و برای چنین هدفی فکر کرده بودند چراکه پتانسل هایی در هنرمندان این مناطق دیده بودند. فرخنده کیش: من باید نکته ای را درباره توجه آقای ایوبی به هنرمندان جوان بیان کنم و البته افتخار می کنم که آقای ایوبی چنین توجهی دارد. من چند روز پیش در شبکه اجتماعی گله ای را با ایشان مطرح کردم که به شهری رفته بودند و به انجمن سینمای جوان آن شهر سر نزده بودند. این گله را اعضای انجمن سینمای جوان آن شهر مطرح کرده بودند و دلیلش هم این بود که دوست داشتند ایشان در کنار آنها حضور پیدا کنند. من هم جسارت کردم و گله آنها را برای آقای ایوبی فرستادم و درخواست کردم که توجه بیشتری به انجمن سینمای جوانان داشته باشند. حد نهایی انتظار من این بود که آقای ایوبی بگوید که به طور مثال در دفعات بعد از انجمن سینمای جوانان بازدید خواهد کرد اما او پاسخ داد که از قول ایشان از آن هنرمندان جوان عذرخواهی کنم چراکه در آن سفر فضا و زمان محدودی داشته اند. به نظرم بیان این عذرخواهی نشانه همان توجه به جوانان هنرمند شهرستانی است. فکر می کنم این اتفاق نادری است که نفر اول سینمای کشور ما اینچنین توجه خاصی به هنرمندان استان ها دارد. این سخن واقعا تبلیغاتی نیست و امیدوارم ما هم بتوانیم به این توجه پاسخ بدهیم. امیدواریم بتوانیم مدیران دفاتر خود را با مسئولیت های سنگینی که دارند آشنا کنیم. *من می خواهم به نامه سینماگران به شما برای اضافه شدن بخش فیلم کوتاه به جشنواره فجر و اهدای سیمرغ به آنها اشاره کنم. آخرین باری که با آقای ایوبی صحبت کردم احساس کردم که مخالفتی با این موضوع ندارند و گویا این موضوع برای ایشان حل شده بود. با این حال هیچ گونه اعلام رسمی هم نسبت به آن وجود نداشته است. سرنوشت آن نامه چه شد؟ فرخنده کیش: پیش از این هم سیمرغ به فیلم کوتاه اختصاص داشته است و تنها این اتفاق در مقطعی کوتاه متوقف شد. آقای ایوبی به این امر نگاه بسیار مثبتی دارد. حتی اگر این امکان مهیا می شد ما سال گذشته این سیمرغ را باز می گرداندیم، تعاملاتی هم با مدیریت اجرایی جشنواره داشتیم اما به ما بیان شد که واقعا امکان این اقدام وجود ندارد چراکه در فراخوان پیش بینی نشده بود و با این حال در جشنواره جهانی فیلم فجر با حمایت شخص آقای ایوبی و همچنین با تفکر فرهنگی آقای میرکریمی این اتفاق رخ داد. در واقع آقای میرکریمی به سینمای کوتاه حیاتی دوباره داد و من باید از او به خاطر انتخابش در حوزه سینمای کوتاه تشکر کنم که خودش فیلم ها را دید و تابع یک جریان نشد. فکر می کنم امسال ۴ فیلم خوب انتخاب شده بود که دو فیلم از انجمن سینمای جوان بود و هر دو توانستند جایزه بگیرند. به نظرم انتخاب این فیلم ها با درایت انجام شد و طبق تعاملی که من از ابتدا با آقای میرکریمی داشتم ایشان می خواست فیلم های کوتاه جایگاه خوبی داشته باشند و فکر می کنم این نگاه را آقای ایوبی هم برای جشنواره ملی فجر سال ۹۵ دارد. این تقاضای ما از آقای ایوبی بود و اطمینان دارم که این اتفاق رخ می دهد. * پس این اتفاق به وقوع خواهد پیوست؟ فرخنده کیش: بله حتما و من از طرف سازمان سینمایی این قول را می دهم که آقای ایوبی به دنبال این اتفاق است اما بحث اکران نکته دیگری است و من شخصا با اکران فیلم کوتاه در جشنواره فجر ملی موافق نیستم چراکه این فیلم ها آنجا دیده نمی شوند. خوشبختانه سینمای کوتاه جشنواره خوبی دارد که اتفاقا در دنیا دیده شده است و هر سال ۵ هزار فیلم از اقصی نقاط دنیا به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می رسد. پس فیلم کوتاه جایی برای دیده شدن دارد. فضاهایی مثل گروه سینمایی «هنر و تجربه» و پاتوق نمایش فیلم کوتاهی که داریم بستری برای دیده شدن آثار هستند. نباید به سینمای کوتاه نگاه طفیلی وار داشت. فضای جشنواره فیلم فجر واقعا به سینمای بلند داستانی اختصاص دارد و اگر به فیلم کوتاه توجه می شود به این دلیل است که بنیان و پایه سینمای ملی است و باید به آن جایزه ای اختصاص داده شود اما با اکران همانطور که گفتم در حاشیه سینمای بدنه موافق نیستم. فکر می کنم بزرگترین حمایتی که می توان از فیلم کوتاه داشت اختصاص سیمرغ بلورین به این سینما است و همچنین ادامه رویکردی را که آقای میرکریمی در جشنواره جهانی فیلم فجر داشت یعنی انتخاب فیلم خوب و همچنین امکان دیده شدن آنها را حفظ کنیم. البته من از روش او یعنی نمایش یک فیلم کوتاه قبل از فیلم بلند استقبال می کنم و اگر این اقدام در جشنواره ملی فجر هم اتفاق بیفتد من کاملا موافق هستم. *خانم عسکری من فکر می کنم بخشی از مشکلات سینمای کوتاه و مستند به این دلیل است که فعالان رسانه شناخت کافی نسبت به این حوزه ندارند و بیشتر به سینمای بلند گرایش دارند. فکر می کنم برگزاری کلاس‌های آموزشی و ایجاد پاتوق‌هایی از طرف شما می تواند این فضا را برای روزنامه نگاران فراهم کند که توجه بیشتری به فیلم کوتاه صورت بگیرد. سهیلا عسکری: سوال شما دو بخش دارد. یک مساله این است که رسانه ها بیشتر به افراد و چهره های مطرح گرایش دارند. سال گذشته قبل از جشنواره فیلم کوتاه تهران این دغدغه را داشتیم که جلساتی را برگزار کنیم و قبل از جشنواره فیلم ها را برای رسانه ها نمایش دهیم تا آنها بتوانند در جشنواره درگیر فیلم و فیلمساز شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند و به نوعی جریانی به راه بیفتد اما شرایط این کار فراهم نشد. شاید ایجاد سلیقه و ایجاد اهمیت برای دوستان رسانه در فیلم کوتاه نسبت به فیلم بلند کمتر اتفاق افتاده باشد که یکی از دلایل شکل گیری پاتوق «سینما آینده» هم همین بود. ما دیدیم در انجمن امکان نمایش فیلم فراهم نیست برای همین روی برگزاری پاتوق متمرکز شدیم و امیدواریم پاتوق به ایجاد سلیقه و معرفی فیلمسازان کوتاه کمک کند. اما بخش دوم سوال شما آموزشی است و این موضوع به واحد آموزش باز می گردد.

توکلیان: ما در برنامه ریزی های خود رویکردی کلی نسبت به این مساله داشتیم و حتی قبل از اینکه من به انجمن بیایم درباره این مساله فکر شده بود اما به نتیجه نرسید. همه ساختمان های دفاتر انجمن سینمای جوانان متعلق به خود انجمن نیست بلکه ممکن است انجمن در اداره کل فرهنگ و ارشاد یک شهرستان مستقر باشد. برنامه آموزشی برای سال ۹۵ پیش بینی شده بود که در حوزه شناخت سینما و سبک زندگی آموزش رایگان خانواده صورت بگیرد و با این شیوه تلاش داشتیم خانواده ها در کنار هنرمندانشان یک پاتوق نشست نقد و بررسی فیلم حتی برای آثار خارجی داشته باشند که می توان گفت به نوعی اشاعه فرهنگی بود که به نوعی خبرنگاران هم می توانستند در آن حضور پیدا کنند. عسکری: از نظر من دوستان خبرنگاری که در رسانه ها در حوزه سینما فعالیت می کنند خودشان متخصص هستند و نیازی به آموزش ندارند و حضورشان در پاتوق ها و مراسم برای ما غنیمت است چراکه نگاه یک منتقد و صاحب رسانه با مردم عادی متفاوت است اما می توانیم برای این گروه از علاقمندان آموزش تخصصی داشته باشیم. فرخنده کیش: ما این آمادگی را داریم که با تخفیف های مناسب آموزش های آکادمیک را در اختیار اهالی رسانه قرار دهیم. آموزش تماشاگر برای ما یک هدف است، تماشاگری که وقتی پای یک اثر می نشیند، بتواند خوب را از بد تشخیص دهد. سال گذشته جشنواره فیلم کوتاه تهران را به پردیس چارسو بردیم که البته بسیاری از آن با عنوان ریسک یاد کردند اما غیر از تماشاگران خود سینما ما تماشاگران عبوری هم داشتیم و این مساله برای من بسیار جالب بود. اتفاقا آموزش از چنین موقعیت هایی آغاز می شود چراکه فیلم دیدن خودش نوعی آموزش است. بسیاری از فیلمسازان ما از دانشگاه و دوره های آموزشی به فیلمسازی نرسیده اند بلکه از تماشای فیلم هاست که این راه را انتخاب کرده اند. اگر امروز ما رویکرد استاد و شاگردی را در انجمن ملاک قرار داده ایم به این دلیل است که شاگردی که به انجمن می آید بتواند از حضور استادان برای نکته های مورد نظرش درباره فیلم هایی که دیده است، بهره بگیرد. *بسیار خوب است شما بستر این موضوع را فراهم کنید تا اهالی رسانه هم حضور پیدا کنند. توکلیان: پاتوق جایگاهی دارد که مثل یک کتابخانه است و مردم همانطور که در یک ساعت مشخص به کتابخانه می روند به پاتوق می روند. عسکری: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در پردیس چارسو حسن هایی داشت اما از آنجایی که آنجا یک مکان تجاری بود بعد از ساعت کار منطقه به لحاظ عبور و مرور آرام و خاموش می شود و ممکن است چندان برای همه خوشایند نباشد که آخر شب بخواهند به آنجا رفت و آمد داشته باشند، کمی حس ناامنی برای انسان ایجاد می کند ولی چنین اتفاقی باعث می شود این مکان تا ساعت های بعد از آن فعال باقی بماند.  فرخنده کیش: این مساله در تمام دنیا وجود دارد که در مناطقی از این دست در هنگام شب که از اسکان خانواده ها خالی می شود نقاط منفی شهر بیشتر به چشم می آید. همه جشنواره های دنیا در مناطقی برگزار می شود که  مخاطب داشته باشد. ما نمی توانیم مخاطب را به یک نقطه دور افتاده بیاوریم چرا که چنین جایی ناامن تر است.

* اتفاقا به نظر من زندگی فرهنگی مردم تهران در همان محله است. فرخنده کیش: هوشمندی آقای میرکریمی این بود که حتی از هتلی در همان منطقه فردوسی برای اسکان مهمانان خارجی بهره گرفت، کاری که خود من به دلیل سبقه نادرستی که در ذهنم بود از انجام آن می ترسیدم. میرکریمی در این مساله ورود کرد و اتفاقا موفق هم شد. جشنواره جهانی فجر با درایت میرکریمی رنگ گرفت و جلوه کرد. خود من فکر می کنم اینکه خیابان سی تیر سنگفرش شد از اثرات جشنواره جهانی فجر و جشنواره فیلم کوتاه بود. من به شما قول می دهم اگر ریشه یابی کنید اتفاقات فرهنگی می تواند خیابان جمهوری را به یک خیابان فرهنگی تبدیل کند اگرچه که این خیابان زمانی واقعا نقطه فرهنگی بوده است. کافه نادری در آنجا وجود داشته و افراد فرهنگی به آنجا رفت و آمد داشته اند. یک نکته جالب برایتان بگویم ما امسال از ۷ فیلمساز مستند خواستیم که روزهای جشنواره فیلم کوتاه تهران را روایت کنند و اتفاقا یکی از فیلمسازان ما به همین خیابانی که جشنواره در آن برگزار شد، پرداخت. اینکه در این خیابان چه اتفاقاتی افتاده و چه اتفاقاتی می تواند در آینده در آن رخ دهد. ما به این ترتیب به یک جریان فرهنگی کمک می کنیم. من خاطرم هست زمانی که نوجوان بودم روبروی پاساژی که اکنون ارز می فروشند، کتابفروشی بود و ما آن زمان از آنجا کتاب می خریدیم در حالی که اکنون از مقابل این پاساژ ارز خرید و فروش می شود و اینها تفاوت تغییرات ماهیتی یک منطقه است که چون ما کمکش نکردیم که وضعیت خود را حفظ کند به اینجا رسیده است. اگر خیابان سی تیر نیز به یک خیابان فرهنگی تبدیل شود به شما قول می دهم که مرکز فرهنگی شهر شود. ریسکی که دوستان در تاسیس پردیس چارسو داشتند برای من قابل احترام است. این دوستان در منطقه ای که هیچ کس به آن فکر نمی کرد مرکز فرهنگی احداث کردند در حالی که می توانستند مغازه های تجاری بزنند تا بازده مالی بیشتری برای آنها داشته باشد بنابراین حداقل وظیفه ما کمک به آنها است و اینکه جشنواره ها را به آنجا ببریم. اگر قرار بود چارسو طبقات زیرین سالن های سینما را هم تبدیل به مرکز فروش موبایل کند و راهرویی هم به طبقات بالایی دهد هیچ اتفاقی رخ نمی داد اما اکنون یک طبقه را خالی گذاشته است. اگر آن یک طبقه حذف می شد در نمایش فیلم مشکلی پیش نمی آمد بلکه فقط گعده های فرهنگی که الان شکل گرفته است به هم می خورد. در فضای پرتراکم اتومبیل آنجا ۴ طبقه به پارکینگ اختصاص داده شده است در حالی که این فضا می توانست تجاری باشد و همه اینها اقدامات بسیار خوبی است. *نکته آخر اینکه به نظرم جای یک نشریه موفق و حرفه ای در انجمن سینمای جوانان خالی است. نشریه ای که من لزوما به آن برای دریافت خبر نگاه نمی کنم. فکر می کنم انجمن سینمای جوانان به یک نشریه پرقدرت و با استفاده از محتوای تولیدی و ترجمه‌ای نیازمند است. فرخنده کیش: امروز مجلات خبری کاربرد قدیمی را حداقل برای خود من ندارد. به هر حال این مساله به تشخیص واحد پژوهش باز می گردد. ما چنین حس نیازی را داشتیم اما نگاه من هنوز روی یک نشریه الکترونیک است. من نگاه بودجه ای به این ماجرا دارم و به عنوان نشر کاربردی آن را در نظر می گیرم. توکلیان: ما برنامه ریزی هایی برای این منظور داشتیم پیش از این هم من به همراه آقای رزاق کریمی نشریه «سینما و انیمیشن» را راه اندازی کردم. اینجا هم جای نشریه را خالی دیدم و برای نشر آن با تمامی اطلاعاتی که داریم در حال برنامه ریزی هستیم حتی در نشر الکترونیک من متون انگلیسی را هم در نظر گرفتم چون بعضی از مراجع و منابع ما انگلیسی است و بعضی از فیلمسازان ما که دائم با منابع انگلیسی سر و کار دارند، می توانند از این متون بهره بگیرند و از این طریق بدون واسطه خود را رشد دهند و به بازار حرفه ای متصل کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن