تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804100433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه آوازی تهران در فستیوال گروه های کُر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: اجرای اثری از «احمد پژمان» در سوچی روسیه؛
گروه آوازی تهران در فستیوال گروه های کُر




گروه آوازی تهران به سرپرستی «میلاد عمرانلو» در نهمین فستیوال جهانی گروه‌های کر در شهر سوچی روسیه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.





وب‌سایت موسیقی ما: گروه آوازی تهران به سرپرستی «میلاد عمرانلو» در نهمین فستیوال جهانی گروه‌های کر در شهر سوچی روسیه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.


گروه آوازی تهران در فستیوال جهانی گروه‌های کُر شرکت می‌کند



«عمرانلو» درباره این مسابقات می‌گوید که در 9 شاخه مختلف و در دو سطح برگزار خواهد شد. در یک سطح، گروه‌هایی هستند که در مسابقات گوناگون جهان اعتباراتی را به دست آورده و مطرح‌تر هستند و یک سطح که گروه‌های کمتر شناخته شده در آن حضور دارند و در نهایت رتبه‌ای که گروه‌ها به دست می‌آورند، به یک رده‌بندی جهانی دست پیدا می‌کنند و انگیزه‌ای خواهد شد تا گروه‌های کر، جایگاه بهتری پیدا کنند.

این در حالی است که گروه آوازی تهران هم‌اکنون، رتبه پنجاهم را در میان گروه‌های کر به دست آورده؛ آن هم در شرایطی که در این سال‌ها هیچ‌گونه حمایتی از طرف دولت به این گروه نشده و هر آنچه هست، فعالیت‌های خصوصی این گروه است. حالا می‌خواهند در سوچی روسیه، در سه بخش موسیقی مذهبی آکاپلا، موسیقی معاصر و موسیقی جز شرکت کنند. اعضای گروه 21 تیرماه به روسیه می‌روند؛ اما «عمرانلو» خودش برای شرکت در «مجمع جهانی گروه‌های کر» زودتر خواهد رفت، او عضو این شوراست.

گروه آوازی تهران در شاخه موسیقى مذهبى آکاپلا (همراهى ساز) قطعاتی چون "Crucifxu” اثر "Antonio Lotti”، "Virga Jesse” اثر "Anton Brukner” و همچنین "Benedictio” اثر "Urmas Sisask” را به همراه”can tell the world”  اثر "Hogan Mosses” اجرا می‌کند.

در شاخه موسیقى معاصر نیز قطعاتی چون «تو را من چشم در راهم» ساخته «امین هنرمند» و «اى یار» اثر استاد «احمد پژمان» را به همراه Daemon Irrepit Calidus اثر Georgy Urban و Anoi Pusej Dunojelio اثر Vaclovas Augustinas اجرا می‌کند.

در شاخه موسیقى جَز کرال نیز قطعاتی چون hen I fall in love اثر Victor Young و همچنین Mack the knife اثر Marc Blitzstein به همراه Nature Boy اثر Eden Ahbez و Disney fly medley اثر Jamey Ray اجرا می‌شود.

«عمرانلو» توضیح می‌دهد: «قطعاتی که در شاخه‌های مختلف اجرا می‌شود، باید شرایط ویژه‌ای داشته باشد، برای مثال در بخش موسیقی مذهبی حتما باید اثری از یک آهنگساز قرن نوزدهم (دوران رمانتیک) به همراه یک قطعه از آهنگسازی که زنده باشد و یک قطعه انتخابی اجرا شود. در موسیقی معاصر باید یک قطعه را آهنگساز برای این پروژه ساخته و به این فستیوال تقدیم کرده باشد اجرا شود که خوشبختانه آقای هنرمند، این کار را انجام دادند و اثری را بر روی شعری از نیما یوشیج برای ما ساختند. علاوه بر آن قطعه‌ای از استاد احمد پژمان به همراه دو قطعه غیر ایرانی و قطعه‌ای از یک آهنگساز زنده اجرا خواهد شد. در بخش موسیقی جز، نیز باید چهار قطعه به انتخاب خود گروه اجرا شود.






تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن