تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان استان‌ها > زنجان - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: مشکل اساسی مرکز طارم ساختمان است با توجه به افزایش 300 دانشجو در مهر 96 ساختمان حاضر پاسخگوی این نیاز نیست و انتظار داریم که مسئولان و مردم شهرستان به طور جدی مساعدت کنند و امکان فعالیت مرکز با روند فعالی دچار وقفه خواهد شد .

به گزارش خبرآنلاین، دکتر یداله رجائی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 با حمایت مادی و معنوی امام راحل و تدبیر مسئولان وقت کشور تاسیس شد و نهال کوچک دهه 60 به درخت تنومند و ریشه داری تبدیل شده است که میلیونها عضو دانشجو و فارغ التحصیل دارد .
وی با اشاره به توسعه دانشگاه در استان زنجان اضافه کرد : استان زنجان حدود 60 هزار دانشجو دارد که سهم دانشگاه آزاد اسلامی از این تعاد حدود 20 هزاردانشجو و معادل 33 درصد می باشد و نشان می دهد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بدون تکیه بر منابع و امکانات دولتی بیش از یک سوم بار آموزش عالی استان را بردوش می کشد .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: برای توسعه علمی و آموزشی در منطقه طارم و کمک به وضع اقتصادی مرکز مصمم به حمایت از مرکز بوده و هستیم و آنچه به ما به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان مربوط می‌شود درباره راه اندازی مرکز طارم مساعدت و حمایت لازم را انجام داده‌ایم.
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: با عنایت به وضعیت خوب اقتصادی منطقه و پتانسیل‌های موجود انتظار آن را داریم که با حمایت مسئولین منطقه و با استفاده از رهنمودهای امام جمعه و فرماندار اطلاع رسانی مناسب و مطلوب به مردم انجام گیرد تا با افزایش رشته و دانشجو موجب رونق اقتصادی و فرهنگی منطقه فراهم شود.
رجائی اضافه کرد: در صورت لازم نسبت به توسعه علمی و تجهیزات علمی و پرسنلی مساعدت لازم را انجام خواهیم داد و دکتر کمالی بدون چشم‌داشت مالی و با کمترین هزینه و بار مالی این مرکز را مدیریت خوبی کرده‌اند تا راه اندازی شده و پا بگیرد که اینجا لازم است از زحمات وی قدردانی شود و البته وی خود را متعهد به خدمت به مردم این منطقه می‌دانند و از مسئولان شهر امام جمعه و فرماندار نیز انتظار همکاری و همراهی بیشتر و بهتر را داریم و قدرت گرفتن و مجهز شده این مرکز خواست و مطالبه مردم منطقه است انشاء الله همت شود تا مشکل تخصیص ۵ هکتار زمین به مرکز حل و فصل شود.
وی تصریح کرد: لازم است که مردم و مسئولان طارم نیز با جدیت خود این عقب ماندگی علمی و فرهنگی را جبران کرده و موجب رشد فرهنگی و اقتصادی منطقه را فراهم کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم با حمایت مردم و مسئولان شهرستان می تواند به عنوان مهمترین عنصر توسعه منطقه تبدیل شود .

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




یکشنبه 6 تیر 1395 - 10:57:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن