تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلیق آزمایشگاه ریو تاثیری بر نمونه‌گیری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تعلیق آزمایشگاه ریو تاثیری بر نمونه‌گیری ندارد
مدیر پزشکی کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد تعلیق آزمایشگاه برزیل تاثیری در برنامه‌های نمونه‌گیری ورزشکاران المپیکی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ریچارد باجت مدیر پزشکی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در واکنش به تعلیق آزمایشگاه ریو تاکید کرد تعلیق این آزمایشگاه روی روند برنامه‌های تست دوپینگ از ورزشکاران در زمان برگزاری بازی‌های المپیک تاثیری نمی‌گذارد.   آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) آزمایشگاه ریو را به دلیل عدم انطباق با استانداردهای جهانی در فاصله 42 روز مانده به المپیک تعلیق کرد.نمونه‌های گرفته شده باید در کشوری دیگری مورد آزمایش قرار بگیرد، اما باجت اعلام کرده این اتفاق در درستی برنامه‌های نمونه‌گیری تاثیری نخواهد داشت.   وادا اعلام کرده این تعلیق به مدت 6 ماه خواهد بود و این آزمایشگاه در صورتی که استانداردها را رعایت کند، دوباره کارش را آغاز خواهد کرد.در زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال نیز به دلیل تعلیق آزمایشگاه برزیل، نمونه‌ها در لوزان سوئیس آزمایش شد.  

14:29  1395/04/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن